|
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
lijkt me gewoon een diseqc probleem'ke
|
|
Grappig
|
|
als het uitloopt wel ja....
|
|
Grappig
|
|
Een rode ster ze heeft haar periode.
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
Ehhh je hebt toch garantie op dat ding?? Afstemmen mislukt kan aan het image liggen, of aan de zenderlijst. Scan zelf de lijst eens ipv een gedownloade te nemen.
|
|
Grappig
|
|
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
Heb zelf een Dm800HD-SE , vind het een perfecte Box. Als je Budget het toelaat ... ga voor de dm7020-HD. Mischien kan je een leuke Deal maken met www.dreamboxsupport.nl , en je Dm800-HD inruilen.
|
|
Grappig
|
|
heb een tijdje halverwege zitten kijken maar kan niet zeggen dat....
|
|
Grappig
|
|
Je moet die jongens ook alles uitleggen
|
|
Grappig
|
|
nee...ccdk.. volgens de anatomie zit dat ergens halverwege....
|
|
DreamBox DM8000-S
|
|
Kan aan het merk/type dvd liggen. Kan je 'm vanaf je PC niet streamen op je Dream?
|
|
Grappig
|
|
Geen kut
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
|
|
DreamBox DM8000-S
|
|
Ik had een film gedouwnload patatje oorlog een nederlandse film iso gebrand op dvd maar de dm8000 speelde hem niet af. Ik heb hem uitgepakt en met nero gebrand die speelde hij ook niet af. Ik denk dat er een fout in de dvd zit maar met vlc op de pc d
|
|
Nieuws in satelliet en TV wereld
|
|
Morgen weet ik hoe koud het buiten is het hele weekeind 20 graden hiero.
|
|
Computer gerelateerd
|
|
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
Hallo Ik ben al 28 maanden bezit DM800HD/PVR, enkele problemen gehad met elke keer als van bijvoorbeeld Astra 3 naar Hot Bird satelliet of Astra 1/2 elke keer `afstemmen mislukt` op scherm en ongeveer 1 minuut even op zwart beeld. Mijn firma zegt
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
Klasse kerel!!
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
Ik heb weer beeld iedereen bedankt . Ik heb het via diseqc 1.2 gedaan usals uitgezet en per sateliet handmatig afgesteld. Hoef ik voorlopige niet de dak op. Raulm
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
Originally Posted By: japio1212ook goeienavond... Hahaha ja japioooooooooooo
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
O ja, .nfi is de extentie van de dreambox images. Laat je dream eerst eens nieuwe zenders zoeken...
|
|
Diversen electro(nica)
|
|
Het grote voordeel van de DM8000 is dat ik 4 kanalen tegelijk kan opnemen. Maar we krijgen hier straks ook glasvezel dus nu kijk ik naar de mogelijkheden om via dat signaal óók een aantal kanalen tegelijk kan opnemen. Het hoeft dus geen Dreambox
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
ook goeienavond...
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
ik heb de zelfde instellingen staan behalve stroomverbruik staat bij mij op 050mA en bij jou 015mA.
|
|
Clarke-Tech
|
|
Thx, Piet
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
Kalimera