|
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
misschien handig om je opstelling even op te sommen: ---tuner ---schotel ---lnb's ---software's ---etc. zover ik het nu begrijp heb je een rotor...?
|
|
Clarke-Tech
|
|
CJ`s weblinks V1.4 Map weblinks uitpakken en in usr/share overschrijven/plaatsen Ik heb de html paginas in openoffice writer gemaakt, hiermee kan je urls,plaatjes,achtergronden etc ook aanpassen naar eigen wens. Kies CJ``s webpaginas -> ? In ``m
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
Ja dat heb ik gedaan maar alleen maar bij de dreambox en niet bij de motor op het dak dat zal voorlopige niet gaan is moelijk bij te komen. Maar toch vreemd dat je wel op 28,2 beeld heb. Raulm
|
|
Grappig
|
|
zie het vrouwke
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
stekkerverbindingen van je coax al eens nagelopen/aangedraaid??
|
|
Grappig
|
|
Instructies: 1. Staar naar de rode ster op de neus van het meisje gedurende 30 seconden 2. Richt je blik op een muur of plafon in je kamer. 3. Ga met je ogen knipperen 4. Vertel me wat je ziet
|
|
Algemeen nieuws en niet grappig
|
|
|
|
|
|
Originally Posted By: vogelaarOriginally Posted By: japio1212Quote:leida vliegt ook niet meer op haar bezemsteel vanwege die sneeuw en kou in de lucht , haha ik heb de indruk dat leida even niet thuis is...toch?DJ? Klopt, zag ze net hier vo
|
|
DreamBox DM500-S HD
|
|
Kan je ook uitzending gemist (kosteloos)kijken via openpli op een dm 500 hd? Is daar een plug in voor? vr gr arjan
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
of een voorzet wandje plaatsen voor de bestande wand , tv gelijk inbouwen in de nieuwe wand . Ben je gelijk alle kabels kwijt. Van MDF kan je mooie dingen maken voor weinig geld.
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
Kan je de coax kabel die nu loopt naar je TV (waarschijnlijk in een PVC buis) ook vervangen voor 2x UTP kabels? Dan is dit misschien wel een oplossing voor je probleem: klik hier Dan heb je toch een HDMI verbinding tussen de dreambox en je TV. Een
|
|
DreamBox DM8000-S
|
|
Ik heb ook tsvideo bestanden of een iso bestand van een film. Die heb ik met dcc naar hd gezet en de dm8000 kan zew niet afspelen. Ik wil nu gaan converten naar een bestand die PLI wel kan afspelen MAAR WELKE?
|
|
Nieuws in satelliet en TV wereld
|
|
Origineel bericht van: edbekan De Mol Nederland 3 misschien overnemen Dan zijn we die zender ook weer in een paar maanden kwijt
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
Hoi ik heb sinds gister geen beeld meer op beide satellieten 19,2 en 23,5. ik draai met open Pli en heb wel beeld op 28,2 en goed beeld,ik had gister op automatisch zoeken gedaan ivm geen beeld op 23,5 12129 v 27500. En kreeg ik een ander zenderlijst
|
|
Grappig
|
|
|
|
Grappig
|
|
|
|
Grappig
|
|
Avoid life, it'll kill you in the end!
|
|
Grappig
|
|
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
goeiensmiddags!
|
|
Computer gerelateerd
|
|
hij doet het nog steeds
|
|
|
|
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
goeie middag allen
|
|
Nieuws in satelliet en TV wereld
|
|
kan De Mol Nederland 3 misschien overnemen
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
Een hele goeie middag.
|
|
|
|
Origineel bericht van: japio1212Quote:leida vliegt ook niet meer op haar bezemsteel vanwege die sneeuw en kou in de lucht , haha ik heb de indruk dat leida even niet thuis is...toch?DJ? Klopt, zag ze net hier voorbij komen.
|