|
|
|
DreamBox DM500-S HD
|
|
Ik zou graag willen weten hoe ik de blindscan aan de praat krijg in de vorige versie van blindscan werkte heel makkelijk allemaal nu is er een optie bijgekomen waar ik niks van begrijp. - Polarsisatie kan ik kiezen voor vertikaal/horizontaal of beid
|
|
DreamBox DM800-S (se)
|
|
druk eens op menu .. ga dan naar instelingen ...druk ok....ga dan naar software beheer ...druk op ok...dan ga je naar software update druk oke ....nu zal jou dreambox een update doen en terug opstarten !!! dan weet je onmiddelijk of je een cloon of e
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
Goede Moguhhh... 75 graden vanuit Sauna...
|
|
DreamBox Tools
|
|
1e Demo versie is vandaag vervallen. Nieuwe release is nog niet beschikbaar, maar via deze link kun je opnieuw een gratis demo versie binnenhalen. http://goo.gl/U4oE4
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
Zal ik doen
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
Goede avond Rob....geniet ervan
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
Avond vanuit 26 graden...
|
|
Grappig
|
|
och, ze hep wel wat....
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
Goede avond ammel..
|
|
Grappig
|
|
zo te zien zijn ze wel echt, en geen clone ...........ik heb daar wel verstand van hoor!! daar heb ik geen Genuine voor nodig.
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
good evening
|
|
Grappig
|
|
is ook nog geen mooi dame
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
Mogguhhh..... happy Halloween....
|
|
Grappig
|
|
teveel rubber inhoud last van evenwichtstoornis
|
|
Grappig
|
|
Geen van beide. Dit is Hang-Tit-Hang, de Chinese variant van het Noord-Koreaanse Hang-Kreng-Hang.
|
|
DreamBox Zenderlijsten
|
|
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
Zalig Nieuwjaar en snoep verstandig eet een appel
|
|
Topfield
|
|
Heb je al eens geprobeert om die betreffende zenders eerst 'echt' uit je lijst te verwijderen?, en dan eens opnieuw laten zoeken, mischien onhoud ie ergens de oude freqwentie wel waardoor er nu geen beeld is.
|
|
Schotelpark
|
|
graag Gerardino, dan weet ik de preciese maat
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
|
|
DreamBox Zenderlijsten
|
|
Dankuwel.
|
|
Schotelpark
|
|
Hallo als je wilt kan ik de arm opmeten heb nog zo een in gebruik heb vroeger veel ven deze schotels gehad voor een moter vind ze wel heel goed. Gerardino
|
|
Algemeen nieuws en niet grappig
|
|
12 mei 2012 - Een koufront van Frankrijk via de Alpenlanden naar Oost-Europa markeert de scheiding tussen warme lucht in het zuiden en koele lucht ten noorden en westen van dit front. Op dit front en voor dit front uit ontstaan fikse buien. Mooi weer
|