|
|
|
Off-Topic slap gezever
|
|
sleep well!
|
|
Grappig
|
|
|
|
DreamBox DM800-S
|
|
Hier bij een maat van me vandaag de dm 800C geinstalleerd , maar zijn rode ziggo kaart werkt niet met cccam 2.1.3. In zijn oude dm 600C werkte het perfect. Heb daarvan de config file gekopieerd naar de dm 800 maar dat werkt niet. iemand een idee.
|
|
DreamBox Originele images
|
|
thanks
|
|
Jezelf voorstellen...
|
|
Als je wilt kijken en opnemen dan zou ik de dm8000 pakken. Daarmee kan dat zonder beperkingen in HD kwaliteit. Voor de Nederlandse en Vlaamse zenders moet je een schotel gericht hebben op 19,2E en 23,5E. Veel Engelse FTA (vrij) zenders zijn te vinde
|
|
Jezelf voorstellen...
|
|
Zou wel prettig zijn wat soft voor de mac
|
|
Grappig
|
|
lol
|
|
Grappig
|
|
|
|
DreamBox Diversen
|
|
VOGELAAR weet je al iets meer
|
|
Grappig
|
|
brrrrrrr
|
|
Grappig
|
|
Mooi
|
|
Grappig
|
|
Rob die blijft ook rotzooien met dat zwembad
|
|
DreamBox Plugins
|
|
Version 2.2 (01.09.2010) - WebIF Enlargement - Logging - WebIF Multi-language support - Monitor in Extension-menu (Blue-Button) - Monitor supplemented with speed - Info button on the monitor enforces a single reading of HDD temperature - setting: HD
|
|
Grappig
|
|
Denk dat hij er omheen wou kijken
|
|
Grappig
|
|
Strakke timing die foto
|
|
DreamBox Plugins
|
|
Version 1.0.0 RC24 •Changes: When clicking on "Save current timeshift event as movie" it will save the movie you are currently watching. •Changes: Timeshift-Save Popup also opens when trying to switch to Standby-Mode when current eve
|
|
DreamBox DM500-S HD
|
|
Heb zojuist er weer ééntje gekocht bij de aldi , 2TB voor 149€
|
|
Diverse Satelliet vragen
|
|
ja, zekers..ik krijg dan meer transponders door.......
|
|
DreamBox DM8000-S
|
|
by the way hahahaha dank je wel, eindelijk iemand die mij erkend, een man van 1,96mtr een guppie noemen lol.
|
|
DreamBox Zenderlijsten
|
|
het gaat om de zenders AstraHD, Das erste HD, ZDFHD, ArteHD, RTLHD..en nog een paar. na een scan werken ze weer.
|
|
Zenders en Transponders
|
|
Transponder Update 03-09-2010 Astra 1H, 19.2°E (10h25) Canal Digitaal & SkyLink & TV Vlaanderen: Eurosport is nu gecodeerd in Cryptoworks & Irdeto 2 & Mediaguard 2 & Nagravision 3 & Viaccess 4.0 (12343.50MHz, pol.H SR
|
|
Grappig
|
|
|
|
Grappig
|
|
Je komt ze niet elke dag zo tegen
|
|
DreamBox Tools
|
|
We gaan weer mee, bedankt.
|
|
DreamBox DM600-S
|
|
Quote:Het zal duidelijk zijn dat de tuner van de dm800 beter is dan die van de dm600. Dan zijn we er eigenlijk al, vandaar mijn overstap naar een HD ontvanger..en de technologie staat trouwens ook niet stil. koop je b.v op dit moment een tv dat
|