#102919 - 30/04/11 11:44 AM
Relook 400 achtergrond menuscherm zwart en geen letters te lezen (transparant)
|
Startend lid
Registered: 30/04/11
Loc: Groningen
|
Hier ook een poging wagen:
Gisteren (inmiddels al weer een paar weken geleden) gebeld door ega dat ze geen beeld had op de Relook. Was niet thuis dus wat suggesties aangekaart, waarvan 1 was hem maar helemaal te booten. Zo gezegd zo gedaan. Had niet geholpen. Bij thuiskomst vandaag gechecked en zag dat er geen signaal was. Even aan de coax-kabel frutten en er was weer signaal en beeld op BVN.
Maar het menu met informatie en ook als je zenders wisselt geeft ipv. witte ingetikte cijfers van de zenders helemaal niks weer. Het blijft allemaal zwart. De rand van het menu-window is wel blauw zoals alles qua achtergrond blauw was. Even een extra reboot maar dat heeft geen soelaas gegeven.
Wellicht heeft iemand ergens op gedrukt wat voor iets heeft geoorzaakt wat niet echt handig is/was. Kan evt. wel naar fabrieksinstellingen teruggaan (maar hoe? Want met de Relook zelf gaat het niet echt en de Enigma webbrowser heeft ook geen optie voor zover ik zie, en ik wil het ook liever niet). Welke file zou ik nog ergens kunnen editen? Alhoewel ie dat denk ik ook niet weg wil/kan schrijven.
Ik weet dat ik met 6 in het Instellingenmenu kom (vanuit het hoofdmenu) maar dan ben ik lost.
Wie weet het?
En kleine update:
Het lijkt overigens niet zwart op zwart maar meer transparant op transparant. Neemt niet weg dat het nog steeds niet lekker leest, zeg maar gerust helemaal niet.
BTW: ook de balkjes voor de signaalsterkte zijn transparant. Getalletjes laat ie wel zijn, maar de balkjes niet.
Is er iemand die gebruik maakt van zelfde image en mij kan zeggen hoe ik dit 'blind' op kan lossen? Zonder te flashen.
Alvast bedankt.
mvg, Dick
|
|
|
|
|
|
#103022 - 01/05/11 12:29 PM
Re: Relook 400 achtergrond menuscherm zwart en geen letters te lezen (transparant)
[Re: DikkieDick]
|
Startend lid
Registered: 30/04/11
Loc: Groningen
|
Was er flauw van. Heb hem geflashed met een abcom-image van januari 2010. Alles werkt nu weer naar behoren.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#103023 - 01/05/11 12:39 PM
Re: Relook 400 achtergrond menuscherm zwart en geen letters te lezen (transparant)
[Re: DikkieDick]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Dat is fijn om te horen. En bedankt dat je het met ons deelt 
|
|
|
|
|
| XTrend/Clarke-Tech ET5000 |  | € 249.00 |
|
|
10996 Members
94 Forums
43703 Topics
135160 Posts
92 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
83 registered (bever, byJEFF, ayoub, boeha, carlosm, BRUUT-DREAM, angilo, atlantic, Bumzel, buzzio, achmed007, bennol, Ashvan, Bunyip, alpha1, en meer...),
752
Guests and
13
Spiders online. |
|
|
|
|