#108533 - 21/06/11 05:50 PM
Cccam 2.14 config
|
Startend lid
Registered: 21/06/11
Loc: Waalwijk Nederland
|
weet iemand waar ik een Cccam 2.14 config file kan vinden die mijn DM7000s instaat stelt een Canaaldigitaal kaart te gebruiken ? Met vriendelijke groet, Richie
|
|
|
|
#108534 - 21/06/11 06:04 PM
Re: Cccam 2.14 config
[Re: Beatgrid]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
De CCcam.cfg file heb je niet nodig om een Canal Digitaal kaartje te lezen. Die file wordt pas interessant als je een tweede boxje thuis hebt  Je hebt wel de CCcam zelf nodig natuurlijk 
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#108544 - 21/06/11 08:22 PM
[Re: NSR]
|
Startend lid
|
Dus als ik het goed begrijp hoef ik alleen maar een (willekeurige) EMU eg. Cccam ver *.** en mijn DB leest gewoon mijn (c)anaaldigi smartcard ?!? Nu is het zo dat ik een compleet lege (alleen Pli) heb gekocht. dDe laatste versie staat erop heb de VAR naar de HDD verplaatst om zo meer ruimte te creeren voor Plugins e.d, (kwam ik vandaag pas achter  ) en ik heb precies gedaan zoals ook al beschreven in de thread van mijn (LOL) afgezeikte voorganger maar ook ik kom geen stap verder. ps. ook in de setup van de DreamBox kan ik met geen mogelijkheid de CI module uitlezen ( kapot?? ) Hoor graag jullie ideeen. Groetjes Richie
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#108545 - 21/06/11 08:25 PM
|
Startend lid
|
Ik kan wel alle andere FTA kanalen bekijken (ik gebruik een technisat schotel van (c)anaaldigitaal. ??? een zogehete "TripelSat" ???
Afijn, heb 19.2, 23.? 13.? en ??28.?
|
|
|
|
#108546 - 21/06/11 08:37 PM
|
P
|
Begrijp ik het goed dat je een CI module gebruikt? Dat moet je in ieder geval niet doen. Gewoon het kaartje met de chip aan de onderkant en naar voren in de DreamBox doen. Je kan nog wel kijken of CCcam draait op je box. Dat doe je door in de webbrowser van je pc http://ipadres_dreambox:16001/entitlements te typen. Wel met het goede ipadres he 
|
|
|
|
|
#108553 - 21/06/11 08:47 PM
[Re: piet12]
|
Startend lid
|
Nope geen response  de DB is trouwens Extern te benaderen via Http://195.240.126.102:85 (standard login/pass) als iemand interessen heeft om er een blik (stalen olievat is ook goed) te werpen Is niet voor me zelf maar voor een goede vriend en ben nu al zeker 2 weken bezig. en nee ik gebruik geen CI module (weet ook niet hoe ik daar bij kwam (DOPE) )
|
|
|
|
|
#108554 - 21/06/11 08:53 PM
|
P
|
Ik zie het al...... Je BER is veel te hoog. Je moet je schotel beter uitrichten (of je kabels. connectors, etc.). En ik zie dat je kanalenlijst van 6 april is. Tijd voor een update, er zijn namelijk nogal wat wijzigingen  Henksat zit gewoon in PLi dus dat heb je zo gedaan.
Edited by piet12 (21/06/11 08:58 PM) Edit Reason: Kanalenlijst
|
|
|
|
|
| XTrend/Clarke-Tech ET5000 |  | € 249.00 |
|
|
10996 Members
94 Forums
43703 Topics
135160 Posts
92 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
83 registered (bever, byJEFF, ayoub, boeha, carlosm, BRUUT-DREAM, angilo, atlantic, Bumzel, buzzio, achmed007, bennol, Ashvan, Bunyip, alpha1, en meer...),
752
Guests and
13
Spiders online. |
|
|
|
|