#123092 - 17/12/11 04:52 PM
Re: Krijg nieuwe zenderlijst niet te zien
[Re: boerenknol]
|
Startend lid
Registered: 10/05/11
Loc: Nederland
|
Beste,
het systeem werkt weer maar zonder de CCcam 2.3.0. de 2.2.1. werkt zonder problemen en met die ander start het systeem niet meer op. Mogelijkerwijs zijn er nog geen problemen vermeldt daar er nog niemand is die deze geinstalleerd heeft. Totaal nieuwe zenderlijst geladen en via een vast netwerk geladen. Draadloos is dus niet altijd zuiver. Blijf er dus bij dat er met die CCcam iets aan de hand is. Verder werkt alles dus weer.
Mocht je nog kunnen achterhalen wat de oorzaken kunnen zijn dan hoor ik dit graag van je. Verder zou ik je willen vragen of jij weet waarom de Dream geen XVID 4 Mpeg afspeelt. Of alleen Mpeg 4 of alleen XVID maar ik combinatie zoals gedownload niet.
Groeten,
Frank
|
|
|
|
|
|
#123097 - 17/12/11 05:55 PM
|
Startend lid
|
nog een toevoeging. Wat ik lees over het algemeen van de 2.3.0 is niet geheel zonder problemen. Installeren lukt mij wel. Het probleem hierbij is alleen als ik na de keuze 2.3.0. het systeem opnieuw opstart dat je dan problemen hebt.
Wat ik doe is als volgt: installeren van de nieuwe CCcam 2.3.0. het systeem overzetten op deze CCcam en de oude 2.2.1 verwijderen. Vervolgens start ik het systeem opnieuw op en dan heb je het probleem. Wat ik vervolgens heb gedaan is het niet verwijderen na volledige nieuwe flash maar kiezen voor de nieuwe en dan draait het systeem...ook na verwijderen van de oude.....echter als je je dream opnieuw opstart heb je weer dat probleem van halverwege de opstart crashen. Waarschijnlijk dat dat nog niemand heeft gedaan, dus als je je geroepen voelt om hetzelfde te doen dan hoor ik het graag. Vooralsnog laat ik het geheel draaien op de CCcam 2.2.1.
Goed weekend en mocht ik niet meer van je horen Prettige Kerstdagen en alvast de Beste Wensen voor het Nieuwe Jaar.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#123100 - 17/12/11 06:49 PM
|
Erelid
FreeSat verslaafd
Registered: 05/11/04
Loc: Dordrecht
|
Beste boerenknol ,
Ik denk dat het beter is dat je een nieuw topic start met jou probleem.
Bij vragen en antwoorden lezen meer members jou probleem als in dit Topic.
Nu post je in : DreamBox announcements/nieuws
|
|
|
|
#123696 - 23/12/11 12:41 PM
|
Startend lid
|
oke helder...maar nu verder...ik ga de cccam.cfg uitlezen om te zien of er verschillen in zitten maar vind dit flauwekul het moet gewoon werken.
Op moment dat ik de oude cam terugzet en reboot is er niets aan de hand...zodra ik de 2.3.0. aktiveer en reboot start hij voor de helft op hij blijft ook lang op de helft hangen...vervolgens een klik en uit is de gehele dream. Tunerprobleem?
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#123697 - 23/12/11 12:42 PM
|
Startend lid
|
eh? sorry ..ga naar andere topic.
|
|
|
|
|
|
|
| Extra Clarke Tech ET9000 Afstandsbediening |  | € 27.95 |
|
|
11005 Members
94 Forums
43744 Topics
135227 Posts
88 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
87 registered (BRUUT-DREAM, Bunyip, byJEFF, biek, atlantic, BLACKBIRD, anbad, Azif, afred, benny, aymenk, Bumzel, big cor, angilo, bonanzaradio, en meer...),
748
Guests and
22
Spiders online. |
|
|
|
|