#123073 - 17/12/11 02:35 PM
Krijg nieuwe zenderlijst niet te zien
|
Startend lid
Registered: 10/05/11
Loc: Nederland
|
Heren,
nieuwe zenderlijst geladen op de DM8000 met de nieuwe NewNigma echter de zenderlijst laat de inhoudt niet zien. Ook heb ik hierbij het toestaan van meerdere boeketten op ja gezet.
Wat moet ik nog meer doen?!
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#123077 - 17/12/11 02:42 PM
Re: Krijg nieuwe zenderlijst niet te zien
[Re: vogelaar]
|
Startend lid
|
als ik op blauw druk krijg ik onder meer HD en SD te zien zeg maar het menu-overzicht echter de inhoud niet.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#123080 - 17/12/11 02:49 PM
|
Startend lid
|
al vier keer gedaan....... en het gekke is dat hij hierbij ook geen satellietoverzichten laat zien maar dat kan dus met de inhoud te maken hebben. Heel vreemd dit. Ik heb een crash gehad bij het laden van CCcam 2.3.0. had eerst 2.2.1. DreamBox 8000 ging tijdens het opstarten geheel uit en bleef dat doen. Aangezien ik een drietal weken alles opnieuw had geinstalleerd had ik alle tools nog echter er zit nu ergens een probleem. Opnamepaden worden ook niet meer getoond zodat ik pvr niet kan toewijzen en andere zaken voor opnames.
|
|
|
|
|
|
|
#123082 - 17/12/11 02:55 PM
[Re: boerenknol]
|
Startend lid
|
moet nu alsnog alles opnieuw flashen. Heb terwijl het systeem leeg was alsnog CCcam 2.3.0. geinstalleerd. DM8000 crasht en start niet meer op. Mogelijkerwijs zit hier een bug in en je ben gedwongen om alles opnieuw te installeren daar je tijdens het opstarten geen mogelijkheden krijgt om wat te veranderen. Misschien dat anderen gewaarschuwd moeten worden daar ik niet de enige zal zijn. Graag hierover een reactie.
|
|
|
|
|
|
|
#123086 - 17/12/11 03:17 PM
|
Startend lid
|
heb ik gedaan echter zodra je de nieuwe cccam erop zet start hij voor de helft op en gaat vervolgens uit. Heb opnieuw geflasht maar dan nu met de bovenste knop op de voorzijde ipv de onderste. Nu krijg ik wel opnamepaden te zien, vreemd. Ga nu verder aan de slag en hou je op de hoogte
|
|
|
|
|
|
|
| Extra Clarke Tech ET9000 Afstandsbediening |  | € 27.95 |
|
|
11005 Members
94 Forums
43744 Topics
135227 Posts
88 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
87 registered (BRUUT-DREAM, Bunyip, byJEFF, biek, atlantic, BLACKBIRD, anbad, Azif, afred, benny, aymenk, Bumzel, big cor, angilo, bonanzaradio, en meer...),
748
Guests and
22
Spiders online. |
|
|
|
|