#1236 - 11/04/04 04:35 AM
Coderingen
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
Hoi, Ben nieuw en heb wat vraagjes over de droomdoos, die ik ook wil aanschaffen. Wat is er nou werkelijk allemaal aan coderingen gekraakt voor de droomdoos? Kan ik bijvoorbeeld PowerVU, Nagravision en Viaccess bekijken. En Seca, Cryptoworks en Conax dan. Ik weet dat er veel te doen is over SecaII en dat die nu gedeeltelijk voor Spanje en Italie gekraakt is, maar hoe zit het dan met al die andere coderingen. FTA en NL'se zenders bijvoorbeeld, daar heb je normaal ook minimaal een C+ kaart voor nodig d8 ik (zonder extra abbo). Nergens iets van te vinden, dus als iemand iets heeft aan info of links daaromtrent hou ik me aanbevolen. Als ik bij KingofSat al die coderingen zie dan zijn er dat nogal wat. Wat ik begrepen heb is Irdeto 2, Viaaccess2 en Nagravision 2 nog heel ver weg, klopt dit. Een andere vraag is vergelijkbaar, waar is de huidige stand van zaken omtrent de DreamBox nou eigenlijk mee te vergelijken aan cams + kaart. Is, als je alles wat er beschikbaar is aan keys, deze doos nou eigenlijk hetzelfde als een X-cam + fun 6-1 op een andere goeie receiver? Alvast bedankt voor de moeite om deze newbie te informeren. Groetjes Michael
|
|
|
|
|
|
#1237 - 11/04/04 04:44 AM
Re: Coderingen
|
Anonymous
Unregistered
|
ik zelf heb geen DreamBox. maar ik kan je wel vertellen dat je alle coderingen die je net op noemt kunt ontvangen. en natuurlijk ook de nederlandse zenders,enkel c+is nog niet open. maar zodra dat er is ,is dat met de DreamBox ook te krijgen. dit is echt een tover doos,hij is beter dan de humax nu. grtz freak.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#1238 - 11/04/04 05:34 AM
Merci
|
Anonymous
Unregistered
|
Dankje voor het snelle antwoord. Dat is inderdaad wonderlijk. Maar weet je het echt zeker?
Als in principe alles gekraakt is behalve Nagra2 (aladdin?), Irdeto2, Via-Access2 en SecaII voor bepaalde gebieden zoals Nederland (C+) dan bespaar je enorm veel centen aan cam's, smartkaarten en programmers als beginneling.
Toch maar zeker de droomdoos nemen dan.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#1240 - 11/04/04 10:39 AM
Cool
|
Anonymous
Unregistered
|
Dankje alweer voor de info. Maar ik dacht dat Premiere Nagra 2 (of Nagra A zoals dat meen ik heet) hanteert. Je zegt dus dat die ook al openligt, behalve voor Premiere. Zijn er dan nog andere zenders waar je Live Formule 1 kan zien met de droomdoos?
En klopt het dat je ook al via feeds of trucs C+ wedstrijden kan kijken uit onze Micky Mouse competitie, met name Ajax, PSV en Feyenoord natuurlijk?
Wat betreft NGC, Animal Planet en Cartoon Network : die vind ik wel cool, vooral die laatste, ik neem aan dat die toch ook wel op andere coderingen of satelieten wel vrij te ontvangen en zien zijn?
Als ik dingen vraag die niet mogen, haal maar weg, en mail me maar please.
Groet,
Michael
|
|
|
|
|
|
|
#1242 - 12/04/04 11:18 AM
Re: Coderingen
|
Anonymous
Unregistered
|
Okay, hardstikke bedankt. Dacht trouwens dat die Cartoon ook vaak een tweede geluidskanaal met meestal engels derbij heeft, ook al is de orginele taal scandinavisch of zuid europees. Die maar kiezen dan. Maar ik ga dus maar eens op jacht naar een Doos, om eens wat meer zenders in huis te halen dan 30 crappy kabelkanalen. Reed pas nog langs het technologisch "HQ" van UPC. Daar staan tig schotels waar je U tegen zegt van tientallen meters. Je zou zeggen : als je zoveel kunt ontvangen, geef eens wat meer door via die kabel. Maar niks he. Nu gaan ze mij op termijn als klant verliezen... :roll: Uiteraard alleen om te testen allemaal. 
|
|
|
|
|
|
|
|
| HDMI kabel verguld 2.5mtr |  | € 8.95 |
|
|
11005 Members
94 Forums
43744 Topics
135227 Posts
86 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
89 registered (BRUUT-DREAM, Bunyip, byJEFF, biek, atlantic, BLACKBIRD, anbad, Azif, afred, benny, aymenk, Bumzel, big cor, angilo, bonanzaradio, en meer...),
751
Guests and
23
Spiders online. |
|
|
|
|