Ik gebruik de Powerdirector als editor, en het werkt niet goed met .ts bestanden. Wanneer ik met formatfactory een .ts bestand had geconverteerd, had Powerdirector er geen problemen mee(minpunt is dat converteren met formatfactory te lang duurt). Bestaat er geen ontvanger(alternatief voor
DreamBox) welke .mpg bestanden opslaat?
-De HDTVtoMPEG2 heb ik nu uitgeprobeerd, het is best wel snel, maar de videolengte van de geconverteerde video wordt laten zien als 20 minuten, terwijl je wel verder dan 20 minuten kan bekijken, als je doorkijkt. Hoe kan dit opgelost worden?
-En er staat dat de geconverteerde video een movie clip is, terwijl met formatfactory wordt vermeld dat de geconverteerde video een mpeg video file is. Is een movie clip extensie gelijk aan mpeg-2?
-Wat is de officiele website waar de laatste versie van de HDTVtoMPEG2 programma te downloaden is?
-Ik had gelezen dat je met de HDTVtoMPEG2 programma ook ongewenste delen(reclames, etc.) van videos kan verwijderen, hoe kan ik dit doen? Met de Powerdirector programma, als de video opname verstoort was, kwamen verwijderde delen van de video weer terug na de conversie.
-Bestaat er een programma die een simpele text-logo(watermark text) in de complete video kan plaatsen, en de conversie/rendering zeer snel kan doen(de bestandsgrootte moet ook niet te groot worden)?
Ik heb op
http://www.freesat.nl/forum/ubbthreads.php/topics/32716/VideoReDo_incl_crack een bericht van je gelezen over de VideoReDo programma.
-Ik wil dat de audio+video combinatie van een geconverteerde video niet out of synch is(samen met een snelle conversie), en dat de converter geen problemen heeft met delen van een video waar de opname verstoort is(onweer, regen, etc.). Kan dit allemaal met de HDTVtoMPEG2 programma? En kan je uit ervaring vertellen dat dit de beste programma is?