Ik ben ICT-er en ben bereid om het één en ander te knutselen met een clone. Ik begrijp dat ze nog al wat problemen kunnen veroorzaken, maar als ik er één zou nemen zal ik me goed in moeten lezen voordat ik een bepaalde actie uit ga voeren. Ik zal met een clone voorzichtig moeten zijn.
Het probleem met clonen is de hardware maar ook de software.
Al ben je de beste ict-er van de wereld het hardware probleem los je daar niet mee op.
De software stelt geen bal voor en echt kapot maken kan je hem daar niet zo snel mee.
Een echte dreambox in HD zou ik graag aan willen schaffen, maar is op dit moment voor mij nog veel te duur. Bovendien zie ik dit als een projectje en wil ik mijn bevindingen later graag met mensen delen.
Dat siert je maar er staan meerdere voorbeelden van mensen die hun ervaringen hebben gedeeld op het forum.
En uiteindelijk blijkt goedkoop duurkoop te zijn.
De clones zijn idd van slechte kwaliteit, maar zou ik ze wel kunnen gebruiken i.c.m. een wifi dongle zodat ik geen onhandige kabels zou hoeven te leggen?
Ja dat kan maar kies dan voor een Boxje dat beschikt over een usb poort (de DM500HD dus niet).