DreamBox DM500HD (Sat) e-PVR
€ 329.95
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.

Topic Options
Rate This Topic
#138 - 11/06/03 06:18 PM FreeSat [Re: ]
FreeSat Online   content

Beheerder
Hobbyloos

Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
Hallo, ik ben FreeSat (Rob)
Kom uit Valkenswaard, woon sinds 2000 samen met mijn vriendin Sonia, zij vind satellieten ook wel leuk. Ik heb een eigen satelliet winkeltje, plaats ook schotels en receivers bij klanten in de buurt. Ben verder van 1973, heb verder geen bezigheden als alleen maar sats en printers.
Ik heb 3 huisdieren (katten) [Ernie, Bert en Tommy] en had 12 ganzen ( 2 grote en 10 kleintjes) [Immers, Daarentegen, Kwik, Kwek, Kwak, Kwok, Kwuk, Quick, Queck, Quack, Quock en Duckie]
Ga in augustus dit jaar trouwen in Spanje en pas dan gaat de ellende echt beginnen :?

Groetjes, Rob

#139 - 13/06/03 10:53 AM Re: FreeSat [Re: ]
Anonymous
Unregistered

hoi ik ben freak of tewel (bert)
ben al weer een tijdtje alleen en bevalt best.
ik ben van 1966 heb 100 huisdieren(1 hond met 99 vlooien).
de hond heet teddy en hoe de rest heet weet ik niet meer (lijken te veel op elkaar) laugh laugh
verder werk ik hier met een humax 5400 irci en een triax schotel vast uitgericht op de astra. grtz freak.

Edited by (10/10/04 08:26 AM)

You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
#140 - 18/06/03 07:50 AM Re: FreeSat [Re: ]
luxsat Offline
Startend lid

Registered: 18/06/03
Loc: Belgium
Ik ben Luxsat ,en woon in Antwerpen.
Mijn echte naam is Jef. ben 54 jaar jong,gehuwd met mijn lieve vrouw Gerda.Na zo'n 40 jaar gewerkt te hebben ben ik nu een beetje aan het genieten.
De Satelliet hobby startte enkele jaren geleden , ik heb een triax van 120 draaibaar ,een Strong 8000 en een Echostar 2200 Via,met MM penta 1.09 . Samen met mijn vriend Flashdance starten wij enkele maanden geleden een eigen site en board,door dat ik al enkele jaren bezig was met het maken van files bleef het succes niet lang uit.daarom namen wij Freak er ook bij als Moderator die hier ook actief is, en met succes zoals ik zie. Ik wens je veel succes toe Freesat,en hoop op een goede samenwerking tussen onze boards

#141 - 20/06/03 11:46 AM Re: FreeSat [Re: ]
Anonymous
Unregistered

Hallo allemaal
ik ben René aka LJ
Als eerst moet ik zeggen dat deze forum er goed en gezellig uit ziet.
het klinkt misschien een beetje gelijm maar het is zo vergeleken andere forums.

anyway,
Omdat mijn neef een satellite heb en mijn vaak belt om hulp,
omdat ik voeger repairs deed aan video arcade games :mrgreen: dacht hij dat ik verstand had van satellite ontvangers.

nou dat was dus niet zo maar naar een half jaartje kloten ben ik er verslaafd aangeworden en kan er redelijk de weg in vinden maar ik ben natuurlijk nog geen pro.
mijn neef belt me nog steeds om zijn kaartje op te waarderen hihi
die gozer is echt lui .

de rede dat ik me heb aangemeld op deze forum is dat meer handen maken ligt werk
dus alle hulp is welkom en als ik iemand kan helpen doe ik het graag.
ik hoop mijn kennis hier te verbreeden maar dat zal wel lukken

mensen jullie horen wel van mij met een vraag of wie weet wel met een tip.
thats it for today
mvg,
LJ

:P

Edited by (10/10/04 08:26 AM)

Shout Box

DreamBoxSupport
Ebode IR Link P
€ 27.50
Top Posters
FreeSat 15819
NSR 10335
Dj Pelleboer 8951
piet12 8605
DutchHornet 5784
edbe 5615
razors 4821
vogelaar 3582
ccdk 3368
minplus 2594
BRUUT-DREAM 2592
Johan1945 1807
dreka 1218
BLACKBIRD 1171
bobelen1 1164
Forum Stats
11008 Members
94 Forums
43769 Topics
135326 Posts
118 Posts past hours

Max Online: 1955 @ 19/03/2009
Who's Online
74 registered (devennen, Bunyip, BRUUT-DREAM, Dj Pelleboer, angilo, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, byJEFF, chak57, Azif, afred, Bumzel, bobelen1, en meer...), 742 Guests and 39 Spiders online.
Foto's van je schotel(s)
C/KU band test met zelfgebouwde combifeed
Wave kabels nu ingekort
Wavefield Toroidal T55 met DVB-T
Mijn nieuwe opstelling

XX