Invacom ADF-120 Feedhorn (Prime focus)
€ 25.00
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.

Topic Options
Rate This Topic
#1487 - 10/05/04 05:20 PM Abo Canal+ [Re: ]
Ocean Offline
Startend lid

Registered: 10/05/04
Mogelijk weet iemand van jullie antwoord op mijn vraag:
Ik ben in het bezit van een basis abonnement van Canal+.
Ik wil mij voorlopig niet bezig houden met de software die
in de <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/DreamBox" target="_blank">DreamBox</a> zit. Ik wil dus op basis van de bestaande software naar de Nederlandse kanalen blijven kijken. Mijn kaart wordt elke maand
door Canal+ ge-update, gebeurd dat ook in een <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/DreamBox" target="_blank">DreamBox</a> met de standaard software ?

Bij voorbaat dank,

Ocean :idea:

#1488 - 10/05/04 07:23 PM Re: Abo Canal+ [Re: ]
FreeSat Online   content

Beheerder
Hobbyloos

Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
Het blijkt met de XCAM EMU in Ronaldd goed te werken de updates van C+ op je originele kjaartje, ik heb er zelf niet zoveel ervaring mee, ik heb mijn servertje ingericht als Card Sharing server voor in huis (2 dreamboxen) en ik heb het eigenlijk nooit in de DB zelf getest. Maar dit is wat ik hoor...

FreeSat

You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
#1489 - 11/05/04 08:27 AM Re: Abo Canal+ [Re: ]
Anonymous
Unregistered

<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Het blijkt met de XCAM EMU in Ronaldd goed te werken de updates van C+ op je originele kjaartje, ik heb er zelf niet zoveel ervaring mee, ik heb mijn servertje ingericht als Card Sharing server voor in huis (2 dreamboxen) en ik heb het eigenlijk nooit in de DB zelf getest. Maar dit is wat ik hoor...

FreeSat<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Heb je toevallig enige uitleg in documentatie vorm om zelf een server in te richten cq instaleren. Dit omdat ik mijn ontvanger bij mijn ouders en bij mij thuis wil delen.

Dus welke software heb ik nodig om mijn orginele kaartje thuis, te delen met mijn ontanger bij mijn ouders.....

#1490 - 11/05/04 09:26 AM Re: Abo Canal+ [Re: ]
Ocean Offline
Startend lid

Registered: 10/05/04
Xcam Emu in Ronald : betekent dit dat de originele software eerst
hiermee moet worden aangepast ?

#1491 - 11/05/04 07:36 PM Re: Abo Canal+ [Re: ]
FreeSat Online   content

Beheerder
Hobbyloos

Werking van orig abo C+:

Alle images van PP, Triple xXx bovenste slot (ondersteboven), RuDream bovenste slot (ook ondersteboven) SF werkt ook met orig C+ abo.
Updates komen niet binnen op Radegast, andere EMU's zou ik zo niet weten waar dat wel goed mee werkt, maar dat zou ik eens even na moeten gaan kijken/zoeken.

Misschien dat iemand anders het weet... ???? :shock: :shock:

FreeSat

#1492 - 11/05/04 07:38 PM Re: Abo Canal+ [Re: ]
FreeSat Online   content

Beheerder
Hobbyloos

<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Heb je toevallig enige uitleg in documentatie vorm om zelf een server in te richten cq instaleren. Dit omdat ik mijn ontvanger bij mijn ouders en bij mij thuis wil delen.

Dus welke software heb ik nodig om mijn orginele kaartje thuis, te delen met mijn ontanger bij mijn ouders.....<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Dit mag ik niet bespreken op dit forum op last van de providers.

Maar kijk eens op <a href="http://DreamBox.sjerom.com" target="_blank">http://DreamBox.sjerom.com</a>, misschien dat je daar wijzer wordt.

Ik kan alleen zeggen wat ik heb gedaan hier, en dat is een Linux server geinstalleerd, Ronalds CS-Server geinstalleerd en een firewall zodat niemand anders erin kan komen, je weet maar nooit met al die figuren met die portscanners.

p.s. Ronald CS heb ik ook een topic voor aangemaakt.

Shout Box

DreamBoxSupport
Alps Single LNB BSTE8-751B
€ 8.50
Top Posters
FreeSat 15819
NSR 10335
Dj Pelleboer 8951
piet12 8605
DutchHornet 5784
edbe 5615
razors 4821
vogelaar 3582
ccdk 3368
minplus 2594
BRUUT-DREAM 2592
Johan1945 1807
dreka 1218
BLACKBIRD 1171
bobelen1 1164
Forum Stats
11008 Members
94 Forums
43769 Topics
135326 Posts
114 Posts past hours

Max Online: 1955 @ 19/03/2009
Who's Online
75 registered (danielw, devennen, Bunyip, BRUUT-DREAM, angilo, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, byJEFF, chak57, Azif, afred, Bumzel, bobelen1, en meer...), 740 Guests and 37 Spiders online.
Foto's van je schotel(s)
C/KU band test met zelfgebouwde combifeed
Wave kabels nu ingekort
Wavefield Toroidal T55 met DVB-T
Mijn nieuwe opstelling

XX