#1783 - 28/05/04 09:08 PM
Dreambox boot niet meer, blanco display help!!
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
Hallo, Mijn DreamBox wil niet meer opstarten, serieel (dreamup) gaat ook niet, wat kan ik nog doen.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#1785 - 30/05/04 07:11 PM
Re: Dreambox boot niet meer, blanco display help!!
|
Anonymous
Unregistered
|
Hij doet helemaal niets meer, maar met die CAS-2 moet je toch gaan solderen op je moederboord?
Is dit echt de enige manier?
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#1787 - 31/05/04 04:51 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
waarvoor dient die diagram dan?
Moet je alsnog zelf een kabel maken en als je 't niet hoeft te solderen? Moet je het met de hand vasthouden 15 minuten lang, want er is niets waar je het aan kan vastklemmen.
|
|
|
|
|
|
|
#1789 - 01/06/04 05:09 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Geef niet hoor, dit is vrij nieuw en instressant, ben bang, dat je in de toekomst dit vaker nodig hebt.
Kijk een keertje in de zoveel tijd bij sateliet zaak dit laten fixen is geen probleem, maar als dit x zoveel keer voorkomt, dan gaan de kosten natuurlijk oplopen.
Zeg eens freesat heb je naast online winkel ook een winkel waar men persoonlijk langs kan komen en zo ja waar.
Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
#1791 - 01/06/04 05:19 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Dat is een beetje te ver ben ik bang, ik woon in Amsterdam, maar ach we hebben het internet nog 
|
|
|
|
|
|
|
| Ebode IR Link P |  | € 27.50 |
|
|
11009 Members
94 Forums
43788 Topics
135346 Posts
130 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
80 registered (bever, angilo, byJEFF, bobelen1, Bumzel, danielw, Bunyip, BRUUT-DREAM, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, chak57, Azif, afred, en meer...),
746
Guests and
35
Spiders online. |
|
|
|
|