#17919 - 11/09/06 12:34 PM
Re: Flashen
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
ik ben een beginner.Heb een 7020 DreamBox gekocht. Inmiddels beeld van een aantal satellieten . Ik probeer met een compact flash( 256Mb) waarop een image gemini als flash.nfi staat met autorun.bat en flash.elf deze in te laden volgens adviezen van dream-multimedia-tv.de maar het lukt niet. het flashen wordt gestart maar het scherm geeft " loading "" takes a while " staat er na 2 uur nog . ik heb het met flubber ook geprobeerd met zelfde resultaat. wie kan me uit de brand helpen ?
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#17921 - 12/09/06 10:30 PM
Re: Flashen
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
Heb tegenwoordig zelf cifsmount , dus geen hdd meer of zo , maar volgens mijn word een compact flash gezien als een hdd door de 7020 , kan dus zijn dat je er een fwz met flashwizard pro erop kan zetten . In de flash zelf dus gewoon een nfi van pli Flubber of gemini 3.10 ofzo .
bedankt djdakman voor het advies .grootste deel begrijp ik alleen de afkorting fwz niet of is dat flashwizard.dat zou dan betekenen dat je naast de eerder genoemde 3 files nog de flashwizard pro op de compact disk (in dezelfde root ?)moet zetten . Klopt dat ? alvast bedankt,ik moet nog veel leren en lezen . groet
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
| Ebode IR Link P |  | € 27.50 |
|
|
11009 Members
94 Forums
43788 Topics
135346 Posts
130 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
80 registered (bever, angilo, byJEFF, bobelen1, Bumzel, danielw, Bunyip, BRUUT-DREAM, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, chak57, Azif, afred, en meer...),
746
Guests and
35
Spiders online. |
|
|
|
|