#1802 - 04/06/04 09:12 AM
soldeerpunten
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
geintje he die pennen die je ziet op de foto hoeven niet gelijk te zijn maar ik bedoelde de soldeerpunten op het bord zelf (als je nog geen pennen gesoldeerd hebt ) dus moet je pennen in de ideee conector hebben die zeker een mm kunnen veren en dat wil niet lukken het moet een man conetor worden maar met een beetje soldeer werk lukt het ook zo te zien en hij is meteen klaar voor de volgende ramp 
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#1804 - 04/06/04 04:50 PM
jtag gedoe
|
Anonymous
Unregistered
|
inderdaad komt het veelvaker voor, als een programma blijft hangen terwijl je aan het proggen bent hebje hem al en zo zijn er nog wel meer dingen die van mij had dat ook en wat die pen nummer 16 betreft er was een foto daar waren de nummers om gedraaid pen 1 was nu 16 enzv maar het maakte niks uit ps ik krijg met die niuwe img van hydra geen beeld of zo de nl zenders ook al niet dit is de de eerste keer dat het niet wil heeft hij geen uitleg ergens staan (dit is niet de box die dood was )deze heeft het altijd gedaan dit vind ik wel raar gr :?:
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#1806 - 04/06/04 04:57 PM
jtag
|
Anonymous
Unregistered
|
kan well dit is de eerste die ik van hem heb maar heb aleen bvn epg en lunapark op astra
|
|
|
|
|
|
|
#1808 - 04/06/04 05:03 PM
db
|
Anonymous
Unregistered
|
krijg de melding 7 softcams inst maar er staat ook 2 keer stick maar ik heb aleen een hdd
|
|
|
|
|
|
|
#1809 - 04/06/04 05:07 PM
Re: Dreambox boot niet meer, blanco display help!!
|
Beheerder
Hobbyloos
Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
|
Ik denk dat er dan iets niet helemaal lekker gegaan is. Ik zal straks een DreamBox uit de doos pakken en Hydra installeren. Kijken wat ie hier doet... FreeSat
|
|
|
|
|
|
|
| Ebode IR Link P |  | € 27.50 |
|
|
11009 Members
94 Forums
43788 Topics
135346 Posts
130 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
80 registered (bever, angilo, byJEFF, bobelen1, Bumzel, danielw, Bunyip, BRUUT-DREAM, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, chak57, Azif, afred, en meer...),
746
Guests and
35
Spiders online. |
|
|
|
|