#1886 - 17/06/04 08:29 PM
emu's
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
Hoi,
Lijkt me een stabiele image en ja sky gaat open. Echter kan ik de rest niet openkrijgen omdat er geen andere emu's beschikbaar zijn. Nu heb ik deze hier en daar wel ergens kunnen downloaden, maar er staat nergen vermeld hoe je losse emu's moet downloaden naar je DB. Wie kan me even een helpende hand bieden ?
bvd
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#1888 - 18/06/04 12:16 AM
Emu
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
nee, daar staan er wel een aantal, maar niet die ik graag zou willen zien. Ik wil dus bijv. gewoon de ned 1 enz. open krijgen... lukt dus niet. Wanneer ik mijn matrix erin stop wel, maar dan gaat sky weer op zwart.
Eigenlijk zoek ik een instructie hoe ik bijvoorbeeld radecast kan installeren.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
| Stalen muurbeugel 25cm |  | € 12.45 |
|
|
11009 Members
94 Forums
43788 Topics
135347 Posts
131 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
81 registered (angilo, bever, byJEFF, bobelen1, Bumzel, danielw, Bunyip, BRUUT-DREAM, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, chak57, Azif, afred, en meer...),
747
Guests and
34
Spiders online. |
|
|
|
|