DreamBox DM8000HDTV (Sat) PVR WiFi
€ 875.00
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.

Topic Options
Rate This Topic
#18860 - 13/11/06 03:14 PM Re: Kan Iemand Mij Helpen? [Re: ]
Pagd Offline
Startend lid

Registered: 17/08/06
Loc: Spanje
Kan iemand mij helpen?
Nadat mij DB 7025 gecrashed is werkt het weer maar kan de zender van mijn CDkaart niet bekijken.
Heeft iemand het idee hoe ik dit kan verhelpen?

PS: zijn er ook file met alle boquetten?

Ik ben maar een leek.

#18861 - 13/11/06 11:07 PM Re: Kan Iemand Mij Helpen? [Re: ]
FreeSat Offline

Beheerder
Hobbyloos

Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
Gebruik CCcam 1.3.1 om de origele kaart te gebruiken, onderste kaartlezer met de chip naar beneden.

FreeSat

You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
#18862 - 17/11/06 05:44 PM Re: Kan Iemand Mij Helpen? [Re: ]
Pagd Offline
Startend lid

Quote:

Gebruik CCcam 1.3.1 om de origele kaart te gebruiken, onderste kaartlezer met de chip naar beneden.

FreeSat

Bedankt voor de info.
Heb het geprobeerd te installeren op de volgende manier maar krijgt het niet voor elkaar, kun je mij vertellen wat ik hier fout doe?

Maak een verbinding met de DreamBox met gebruikvan DCC vervolgens zet ik de bestanden die in de map CCcam 1.3.1 dmv FTP naar de map var/tmp. Als ik vervolgens via de blue panel bij de addons gekeken zie ik alleen de map FTP en daar in de map IN maar niet de geplaatste bestanden.

Heb vernomen dat ik dan de DreamBox moet rebooten (is dit het uit en aan zetten?).
Maar als ik dat doe dan krijgt ik in de DCC de melding "child died" en alle bestanden zijn dan ook weg.