#19269 - 15/12/06 01:54 PM
Re: Twintuner Instellinge
[Re: BonzoW]
|
Anonymous
Unregistered
|
Ik heb een DreamBox 7025 met twintuner maar krijg hem niet aan het werken  ,heb een 80 cm schotel met <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/ DiSEqC" target="_blank"> DiSEqC</a> moter vz-2100a en heb twee aparte Kabels lopen naar mijn box en mijn instellingen van de tuners zijn: Config A simpel <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/ DiSEqC" target="_blank"> DiSEqC</a> mode rotor Config B gelijk aan A socket Is er misschien een programma dat ik moet installeren,of staan mijn instellingen verkeerd. Ik heb op het forum gelezen dat er nog zijn met een twintuer werken en die wel werkt,kan er iemand mij de instellingen doorgeven of zeggen wat ik verkeerd doe :unsure: . alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
#19270 - 15/12/06 02:25 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
nog even dit was ik nog vergeten heb de laatste versie van gemini enigma v2.1 en CCcam 1.3.1
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#19271 - 15/12/06 04:35 PM
|
Out of control
Registered: 29/09/06
Loc: Veluwe
|
Van de dream weet ik het niet precies, (heb nu geen motor meer...) maar je moet tuner 1 specifiek aanwijzen als zijnde de motor sturing, tuner 2 doet niks.
Jouw instelling geeft m.i. aan dat beide tuners de motor kunnen sturen. Dus probeer tuner 2 eens op 1 sat vast te zetten, ik dacht geavanceert en dan astra 1 bv.
Ik wist niet dat er alweer een nieuwe gemini was? DEe v2.0 werkt hier super.
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#19273 - 16/12/06 10:30 AM
|
Anonymous
Unregistered
|
als ik bij mijn cofiguratie ga kijken staat er thans gemine enigma v2.1 ,maakt eigelijk niet zo veel uit,het enigste dat ik wil is dat ik mijn tweede tuner kan gebruiken daar heb ik hem tenslote ook voor gekocht,heb thans op de forum gelezen dat het bij sommige wel werkt maar er staa niks van bij hoe ge het moet doen wat de instellingen zijn of hoe gij het moet bedienen met uw afstandbediening,vraag me eigenlijk af hoe ik het ook voor mekaar krijg.
|
|
|
|
|
|
#19274 - 16/12/06 01:23 PM
|
Out of control
Registered: 29/09/06
Loc: Veluwe
|
Ik heb de 2e tuner doorgelust staan, ik kan 2 kanalen tegelijk opnemen dus moet het bij jou met 2 aparte aansluitingen zeker kunnen!
|
|
|
|
|
#19275 - 16/12/06 03:45 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Ik zal het eens proberen..en hoop dat het lukt... in ieder geval al bedankt 
|
|
|
|
|
|
#19276 - 18/12/06 01:09 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Heb probleem opgelost,was eigenlijk geen probleem heb gewoon Hardeschijf gestoken van 250Gb en kan nu zelf meerdere kanalen opnemen en dan nog naar andere kanaal kijken wel teverstaan op de zelfde transponder.
Jullie zijn alvast allemaal bedankt voor de hulp :blink:
|
|
|
|
|
|
|
|
| Triax DuoBlock 6 graden RAL 7016 |  | € 7.50 |
|
|
11009 Members
94 Forums
43790 Topics
135350 Posts
131 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
82 registered (afred, angilo, bever, byJEFF, bobelen1, Bumzel, danielw, Bunyip, BRUUT-DREAM, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, chak57, Azif, en meer...),
752
Guests and
33
Spiders online. |
|
|
|
|