#1934 - 06/06/04 01:47 AM
nieuwe reciever
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
sinds een tijdtje is er een soort kloon van de Xtreme op de markt deze reciever genaamd De sab 8000 fta en sab 8010 ci en sab 8030 sky schijnt goed te bevallen. weet iemand waar ik meer info hier over kan vinden?? ik zoek welke firmware er in past. grtz freak.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#1936 - 11/06/04 09:49 PM
Jaaaaaaaaaaaaja
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
Uhm.....
embedded, ci, etcetc
Als beginneling begrijp ik hier geen snars van met uitzondering dat ik aan de SAB 8010 een goede receiver heb, als ik geen C+ wil kijken?
Maar uhm dat cammetje begrijp ik ook niet helemaal. Wat is dit en wat kan ik ermee?
Stel dat over 5 jaar nou het hele gebeuren over is en dat ik toch een C digitaal kaart erin moet doen, kan dit dan?
En wat als de codes,frequenties of weet ik veel veranderd wordt. Hoe verandert de SAB dit dan of moet ik dit zelf doen??
Please advise....
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
| Triax DuoBlock 6 graden RAL 7016 |  | € 7.50 |
|
|
11009 Members
94 Forums
43790 Topics
135350 Posts
131 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
82 registered (afred, angilo, bever, byJEFF, bobelen1, Bumzel, danielw, Bunyip, BRUUT-DREAM, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, chak57, Azif, en meer...),
752
Guests and
33
Spiders online. |
|
|
|
|