DreamBox DM8000HDTV (Sat) PVR WiFi
€ 875.00
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.

Topic Options
Rate This Topic
#19362 - 22/12/06 06:59 PM Re: Geen Beeld Met Orginele Software Op 7025 [Re: ]
Anonymous
Unregistered

Hallo,

Ik ben helemaal nieuw met de <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/DreamBox" target="_blank">DreamBox</a> en heb vanmiddag een 7025 gehaald bij satfree in Valkenswaard. Erg aardige hulp daar! Maar goed ik ben dus helemaal new en ervaar dat de <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/DreamBox" target="_blank">DreamBox</a> welliswaar het meest bejubelde aparaat is, maar qua handleiding ook het slechtst beschreven aparaat. Ik heb een aantal concrete vragen:

Ik heb de installwizzard gevolgd en kanalen geinstalleerd. Na insteken van mijn Canaldigital smartcard krijg ik niet de NL zenders (heb kaart in beide lezers en ondersteboven geprobeerd, zonder gevolg)

Iedereen praat over de Gemini software. Ik zie nu Enigma in de li onderhoek staan. Is Gemini beter, of wellicht wel in staat de NL zenders te ontvangen? Kan iemand mij vertellen hoe ik de Gemini software aan de praat krijg op mijn ontvanger?

Duitse zenders werken wel. Ook heb ik het aparaat aan mijn thuisnetwerk gehangen.

Wie kan mij op weg helpen?

Met vriendelijke groet
Egbert Stellinga

Edited by (22/12/06 09:05 PM)

#19363 - 22/12/06 09:03 PM Re: Geen Beeld Met Orginele Software Op 7025 [Re: ]
DutchHornet Online   content

Global Moderator
No life than FreeSat life

Registered: 02/06/04
Loc: nouenof
Lees onderstaand topic eens door, je kan nu Gemini 2.0 gebruiken met Cccam icm je Canaal digitaal smartcard

<a href="http://www.satfree.nl//index.php?showtopic=4840" target="_blank">http://www.satfree.nl//index.php?showtopic=4840</a>