DreamBox DM800HD SE (Sat) PVR
€ 449.00
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.

Topic Options
Rate This Topic
#1997 - 12/06/04 07:49 PM ....de blauwe knop...... [Re: ]
Anonymous
Unregistered

sorry, maar voor mij is dit weer een nieuwe kreet waar ik uitleg over zoek

#1998 - 12/06/04 11:35 PM Re: ....de blauwe knop...... [Re: ]
FreeSat Offline

Beheerder
Hobbyloos

Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
De blauwe knop......

De blauwe knop is voor vooral Ronaldd image gebruikers een hele belangrijke knop om toch beeld te kunnen krijgen. Dat wil zeggen, onder de blauwe knop zit het EMU menu, het plugin menu, de software download lijst en nog wat andere zaken. Het gaat hier vooral om het software download menu. Dit menu is er om emulators, settingslijsten, plugins en spelletjes te downloaden. Eenmaal deze emulators gedownload kun je deze in het emu setup menu aanpassen voor bijvoorbeeld cardsharen, keyupdates en de directorys waar de keys staan.
Daarmee krijg je dus een groot deel van je zenders weer terug bij uitvallen. Zo zitten er verschillende kanalen onder andere coderingen, conax, irdeto, seca en noem maar op. Niet alle emus ondersteunen alle coderingen, waarschijnlijk wel ondersteunen, maar niet kunnen decoderen, dan wordt het tijd om een andere EMU te gaan proberen, zap een keer een kanaal naar boven of beneden en weer terug.... Dan heb je misschien wel weer beeld. Speel er maar even mee.

Succes,
FreeSat

You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
#1999 - 13/06/04 09:50 AM Re: ....de blauwe knop...... [Re: ]
Anonymous
Unregistered

Wauw :!:
Wat een uitleg. Ik lees dat je dan ook spelletjes kunt downloaden. Of zitten deze in het menu?

Sorry voor al deze vragen, maar mijn schotelsetje wordt pas de volgende week geinstalleerd. :oops:

#2000 - 13/06/04 11:53 AM Re: ....de blauwe knop...... [Re: ]
FreeSat Offline

Beheerder
Hobbyloos

Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
De spelltjes kun je daar inderdaad ook downloaden, maar dan zit het flash geheugen heel snel vol. Deze kun je het beste zoveel mogelijk besparen omdat op het moment dat deze vol raakt gaat de DreamBox op z'n bek. Deze kan dan niet werken en loopt dan ook steeds vaker vast totdat hij er echt mee ophoudt en weer aan de gang moet door te gaan FTPen met nieuwe images, een erase img en noem maar op...

Op mijn DB staat meestal niet meer dan:
VAR_XCAM
HDD_INTERNET_RADIO
HDD_LINKS_INTERNETBROWSER

En that's it, dan zit het niet te vol en kan de db weer een hele tijd vooruit.

Grz
FreeSat

Shout Box

DreamBoxSupport
Stalen muurbeugel 55cm
€ 21.50
Top Posters
FreeSat 15819
NSR 10335
Dj Pelleboer 8951
piet12 8605
DutchHornet 5784
edbe 5620
razors 4821
vogelaar 3582
ccdk 3368
minplus 2595
BRUUT-DREAM 2592
Johan1945 1810
dreka 1218
BLACKBIRD 1171
bobelen1 1164
Forum Stats
11009 Members
94 Forums
43796 Topics
135359 Posts
139 Posts past hours

Max Online: 1955 @ 19/03/2009
Who's Online
81 registered (afred, angilo, bever, byJEFF, bobelen1, Bumzel, danielw, Bunyip, BRUUT-DREAM, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, chak57, Azif, en meer...), 748 Guests and 33 Spiders online.
Foto's van je schotel(s)
C/KU band test met zelfgebouwde combifeed
Wave kabels nu ingekort
Wavefield Toroidal T55 met DVB-T
Mijn nieuwe opstelling

XX