#218 - 27/08/03 09:58 PM
even voorstellen
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
[;)] hallo ik ben jan 34 jaar en helemaal in de wolken bij de satelietjes[~]ben gek gemaakt door een buurman van me. ga binnen kort een schotel aan schaffen die draai baar is. ik moet nog een hele hoop leren en hoop hier mijn licht op te kunnen steken[;)].alvast bedankt groeten jan laurensen
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#220 - 31/08/03 11:05 PM
Re: even voorstellen
|
Anonymous
Unregistered
|
quote:hoi jan welkom hier. mocht je vragen hebben stel ze gerust. ook wij moesten alles eerst leren voordat we een ander konden helpen. grtz freak.
Originally posted by freak ja in ieder geval bedankt voor jullie welkom.ik kom binnen kort met wat vragen.groeten jan laurensen[:D]
Edited by (10/10/04 08:26 AM)
|
|
|
|
|
|
#221 - 31/08/03 11:08 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
quote:Ook wij moesten het helemaal leren. En we leren nog steeds iedere dag bij.... [:D] Maar in ieder geval al bedankt voor je bijdrages en veel plezier op dit forum.
Groetjes,
FreeSat
Originally posted by freesat hallo freesat ook jij bedankt voor je welkom.we zijn nooit uitgeleerd volgens mij, maar ik begin bij de bodem.ik kom binnen kort met wat vragen eerst verdiep ik me wat er in anders staat dat zo slordig niet waar.groeten jan laurensen
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#222 - 09/09/03 07:32 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
ik ben muppie voor sommigen geen onbekende in het sat gebeuren hobby s mijn humax ik laat nog wel van mij horen wees gegroet muppie [:D]
|
|
|
|
|
|
#223 - 11/09/03 12:12 AM
|
Anonymous
Unregistered
|
he muppie,welkom hier. oude rot in het vak bedoel je,,lolzzz grtz freak.
|
|
|
|
|
|
|
#224 - 11/09/03 06:16 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
he freak effe kijke of we nog wat leven in de brouwerij kunnen krijgen ik zal mijn best er voor doen [:D]
|
|
|
|
|
|
#225 - 29/08/03 03:57 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
hoi jan welkom hier. mocht je vragen hebben stel ze gerust. ook wij moesten alles eerst leren voordat we een ander konden helpen. grtz freak.
|
|
|
|
|
|
|
|
| Stalen muurbeugel 55cm |  | € 21.50 |
|
|
11009 Members
94 Forums
43796 Topics
135359 Posts
139 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
81 registered (afred, angilo, bever, byJEFF, bobelen1, Bumzel, danielw, Bunyip, BRUUT-DREAM, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, chak57, Azif, en meer...),
748
Guests and
33
Spiders online. |
|
|
|
|