#22452 - 01/10/07 10:22 AM
Re: Serieele Poorten Configureren In G**x
[Re: ]
|
Frequente bezoeker
Registered: 18/07/06
Loc: Belgium
|
Zoals de titel al zegt.
Hoe kan ik instellen welke poorten deze emu moet gebruiken, ik draai dit op een Windows PC, en heb er 4 phoenix readers aanhangen. Of dit zou de bedoeling zijn, want zonder instellingen ziet de emu de poorten niet. Het zal wel ergens in een .cfg bestand zijn, maar wat je moet invullen????????
Iemand die help kan bieden word in ieder geval reeds bedankt op voorhand.
|
|
|
|
#22453 - 01/10/07 04:56 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
ik gebruik geen Gbox maar in CCcam is het
SERIAL READER : /dev/ttyS1 SERIAL READER : /dev/ttyS2
die ttyS1 en S2 staan voor de poorten van je compoort als dit via Compoort gaat,gebruik je USB dan wordt dit iets anders dat ik moet opzoeken.
je zal moeten testen via uw pc en kijken op de pagina zoals in CCcam met je ipadres als Gbox dit heeft. ik hoop het voor u.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#22455 - 01/10/07 10:14 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
bij mij is het anders,is afhankelijk van pc tot pc, mijn compoort is op 1 ttyS1 en m'n 2de compoort is ttyS2. twordt uitzoeken op de pc vrees ik of in linux eens nagaan in de configuratie van alle poorten enzo.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#22456 - 03/10/07 04:47 AM
|
Startend lid
Registered: 17/01/05
Loc: en toch thuis
|
Zoals de titel al zegt.
Hoe kan ik instellen welke poorten deze emu moet gebruiken, ik draai dit op een Windows PC, en heb er 4 phoenix readers aanhangen. Of dit zou de bedoeling zijn, want zonder instellingen ziet de emu de poorten niet. Het zal wel ergens in een .cfg bestand zijn, maar wat je moet invullen????????
Iemand die help kan bieden word in ieder geval reeds bedankt op voorhand. Goedemorgen, Dit moet je zoeken in gbox_cfg. De v-regel moet je aanpassen en de r regel moet je ook aanpassen. Zie de beschrijving in de config hoe je dit moet instellen ( inverted of niet inverted ) Gbox kan maar twee compoorten sturen. Vier kan niet. Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen, leer je het wel !! Dreambox 7025 ( Ronaldd );Dreambox 7000 ( Pli Garnet );Dreambox 500 ( Pli Garnet );Dreambox 7020(Pli Helenite);Mutant 200S ( highland 2.10a);Humax 5400 ( TOH );Dbox1 (DVB2000)
|
|
|
|
|
|
#22457 - 03/10/07 11:22 AM
|
Anonymous
Unregistered
|
het is dan misschien beter in uw situatie om CCcam te gebruiken op een linux pc,als dit mogelijk is, is maar een tip.
ps: alle begin is moeilijk,maar ooit komt men er wel ;-)
|
|
|
|
|
|
|
#22458 - 03/10/07 11:42 AM
|
Frequente bezoeker
Registered: 18/07/06
Loc: Belgium
|
Is ondertussen al opgelost, in zoverre dat ik met cs2gbox de kaarten lees op een NewCS server. Zo lukt dit dus uit de kunst.
Met dank aan allen voor het meedenken.
|
|
|
|
|
| Stalen muurbeugel 55cm |  | € 21.50 |
|
|
11009 Members
94 Forums
43796 Topics
135359 Posts
139 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
81 registered (afred, angilo, bever, byJEFF, bobelen1, Bumzel, danielw, Bunyip, BRUUT-DREAM, bajo, atlantic, cAZtricum, ayoub, chak57, Azif, en meer...),
748
Guests and
33
Spiders online. |
|
|
|
|