Na veel geduld , testen en veel lezen over de vastlopers van de 800 heb ik hem nu toch goed draaien denk ik , geen vastlopers aan de lopende band maar hij draait vrij stabiel nu .
Dit alles na het plaatsen van een laptop cooler , want het is trouwens ook de onderkant die zijn hitte nie kwijt kan .
Toch moet er dus een chip ofzo zijn die dan eigenlijk niet deze hitte aan kan of misschien de tuner , hoe dan ook koelen is geen verkeerde keuze in mijn geval .
Verder draait ie het beste op pli jade , op gemini en LT wel af en toe vastlopers , de nieuwe pli is trouwens best aardig maar weer werkt het PPanel niet zoals het zou moeten en dat is weer jammer , het mooiste image vind ik trouwens toch de LT , maar goed .
Ben wel blij dat ik niet de weg van de minste weerstand heb genomen en dat is terug sturen we zijn hobbyisten of we zijn het niet .
Trouwens ik denk dat dream binnenkort zelf wel met een oplossing komt die je zelf kunt inbouwen in de 800 dan hoeven er niet zoveel boxen meer opgestuurd te worden .
Ik hoop dat ik niet te voorbarig ben geweest door te zeggen dat ie nu goed loopt want wie weet loopt ie straks weer 10x op een hoop , maar goed dan horen jullie dat ook weer