#26319 - 28/06/08 06:27 PM
Afscheid FreeSatShop winkel.
|
Hobbyloos
Registered: 07/06/05
Loc: Netherlands
|
Vandaag was de laatste dag in de winkel, Toch 4 jaartjes samen met Rob leuke en ook leerzaame tijden gehad, en natuurlijk met Pascalletje en Mike ook niet te vergeten.. En ook de klanten, waar ik toch eigenlijk een beetje afscheid van moet nemen, en leuke contacten of vriendschap aan overgebleven is, zoals DjDakman,Dutchhornet en al die andere toffe mensen die ik in de winkel heb mogen ontmoeten.  Rob, ik wens je heel veel succes toe, en hartelijk bedankt voor de fijne prettige samenwerking..Mocht je me ooit nodig hebben dan witte me te vinden, valkenswird is nie zo errug groat..  Veel groeten en een goede toekomst tegemoet, je Satcollega...NSR
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#26325 - 29/06/08 12:16 AM
Re: Afscheid FreeSatShop winkel.
[Re: Dj Pelleboer]
|
Startend lid
Registered: 24/06/08
Loc: Lommel
|
Ja voor mij is het ook wennen dat de freesatshop er niet meer is ! Ik kwam er met plezier mijn centjes opmaken  Vooral de goedlachse bediening,ook op de drukste momenten ! Rob bedankt voor al die mooie dingen die ik bij jullie heb kunnen kopen aan de schone prijzkes . Waar Belgse winkels hun  van open valt, en voor de kwalitatieve bediening !!! Ik weet nu niet wat je plannen zijn, maar ik hoop dat je je zult amuseren en een tof leven tegemoet gaat ! Groetjes Nowie !
|
|
|
|
#26335 - 29/06/08 10:51 AM
[Re: Nowie]
|
Global Moderator
No life than FreeSat life
Registered: 02/06/04
Loc: nouenof
|
Moet mezelf hierbij geheel aansluiten en bedanken voor de mooie vriendschappen die eruit voort gekomen zijn. De liefde voor de hobby is door Rob ook weer verder aangewakkerd wat me toch een mooie tijd heeft opgeleverd. Het kontakt gaat echt niet verloren. De internetwinkel blijft gelukkig bestaan zodat we altijd nog gewoon terecht kunnen  . Rob veel succes met je andere activiteiten in de toekomst.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#26351 - 29/06/08 08:40 PM
[Re: jansen5554]
|
Beheerder
Hobbyloos
Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
|
Hoi allemaal, Zoals Jansen5554 al eens eerder heeft aangegeven is een FreeSat meeting wel leuk om eens te organiseren met een BBQ en veel booz (drank)  Bedankt voor jullie reacties en nu maar hopen dat ik veel filtertjes mag gaan verkopen. Voor de mensen die nog niet weten wat ik ga doen, kijk even op http://www.filter-technics.nlFreeSat
|
|
|
|
|
|
|
#26352 - 29/06/08 08:43 PM
[Re: jansen5554]
|
FreeSat verslaafd
Registered: 09/10/05
Loc: Oudewater
|
Ik vindt het heel erg Door DJ kwam ik voor het eerst in de freesatshop in valkenswaard en we hebben het heel gezellig gehad toen. Voor mij een reden om eens in het jaar of half jaar eens lang te komen en gezellig bij te kletsen en om het een en ander te kopen. Voor mij is het zeker wennen ik keek er altijd naar uit om een bezoekje te brengen. Het is moeilijk om van een winkel er goed van te leven. Er is veel concurentie in satelliet land. Heel jammer. Rob ik wens je het alle beste en natuurlijk NSR ook. Die ook in de winkel stond en waarschijnlijk ook wat anders gaat doen nu. Vriendelijke groet. ccdk
|
|
|
|
|
| [DM7020/DM7025+] Display protection glass voor DM 7020 en 7025+ |  | € 7.95 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43830 Topics
135416 Posts
176 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
83 registered (ayoub, angilo, BLACKBIRD, brugsewitte, BRUUT-DREAM, bobelen1, Bunyip, atlantic, afred, azul, byJEFF, bever, Bumzel, bajo, cAZtricum, en meer...),
737
Guests and
27
Spiders online. |
|
|
|
|