#26916 - 25/09/08 01:47 PM
Na inscannen settinglijsten kwijt...
|
Erelid
Out of control
Registered: 04/09/06
Loc: Eindhoven dus
|
Wilde nieuwe zenders Canal digital inscannen en daarna bewerken met OpenDBEdit-3.0.6. FTP settings naar PC en krijg volgende waarschuwing: "The directory you selected contains either no service data or a old version of the setting files" OpenDBEdit-3.0.6.ziet dus geen data en overschrijft dan mijn oude settinglijst met een lege settinglijst.  Aangezien ik zo dom was om geen backup hiervan te maken baal ik als een stekker.De vraag is nu: Wat is hier aan de hand ??????
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#26918 - 25/09/08 02:43 PM
Re: Na inscannen settinglijsten kwijt...
[Re: jansen5554]
|
FreeSat Freak
Registered: 10/04/06
Loc: Eindhoven e.o.
|
Wilde nieuwe zenders Canal digital inscannen en daarna bewerken met OpenDBEdit-3.0.6. FTP settings naar PC en krijg volgende waarschuwing Waarom zou je die lijst uit de decoder halen en dan bewerken met OpenDBEdit? Gewoon het nodige direct in je box met je AB aanpassen, als dat al nodig is. Grts, Euromuis
Dreambox DM8000 HD PVR met 2x DVB-S2 + DVB-C + DVB-T, 1Tb HDD Xtrend ET 5000 HD, 320Gb USB HDD, PCTV Nano DVB-T USB-Stick Solo 73e SE Triax 110cm, Draaibaar + A1,A2,A3 & HB en een Visiosat Bi Satellite, A1,2,3 & HB Philips 46PFL9705H12 Full HD (3D) LED TV en een Philips 9000 series Blu-ray Disc-player
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#26921 - 25/09/08 04:40 PM
Re: Na inscannen settinglijsten kwijt...
[Re: jansen5554]
|
FreeSat Freak
Registered: 10/04/06
Loc: Eindhoven e.o.
|
Omdat dat programma tot nu toe perfect werkte. ik hoefde een zender alleen maar naar het bouqet te slepen Vandaar..... Dat is nu juist het probleem, dat programma werkt niet goed en verneukt je file lamedb. De settings uit je box halen en terug zetten gaat goed, maar zodra je de lijst gaat bewerken en dan opslaan of terug zetten gaat het fout o.a. met diverse HD zenders. Waarschijnlijk komt in het weekeind de nieuwe versie uit, waar dit probleem is opgelost. Dream duitsland heeft het type settings aangepast i.v.m. de HD zenders en met de komst van de DM800 en DM8000, nu is het settings type 3 en we gaan naar type 4. Vandaar dat ik schreef, zenders scannen van canal+ en in je box met je AB de zenders aanpassen cq verplaatsen. Er is al een programma dat goed overweg kan met de Settings Type 4 n.l. Dreamset220, maar de werking is heel anders, is eigenlijk een kwestie van wennen. Grts, Euromuis
Dreambox DM8000 HD PVR met 2x DVB-S2 + DVB-C + DVB-T, 1Tb HDD Xtrend ET 5000 HD, 320Gb USB HDD, PCTV Nano DVB-T USB-Stick Solo 73e SE Triax 110cm, Draaibaar + A1,A2,A3 & HB en een Visiosat Bi Satellite, A1,2,3 & HB Philips 46PFL9705H12 Full HD (3D) LED TV en een Philips 9000 series Blu-ray Disc-player
|
|
|
|
|
|
|
|
| Digiality 1264 IR Transmitter |  | € 24.95 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43830 Topics
135416 Posts
176 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
82 registered (afred, ayoub, angilo, BLACKBIRD, brugsewitte, BRUUT-DREAM, bobelen1, Bunyip, atlantic, azul, byJEFF, bever, Bumzel, bajo, cAZtricum, en meer...),
737
Guests and
27
Spiders online. |
|
|
|
|