Is het probleem op alle zenders? werken je regionalen zenders wel?
Als ik nu op de 500 het pakket Kabel Deutschland op astra3(henksatsettings) pak, dan heb ik daar totaal geen beeld
wat in de 800 wel het geval was en ik weet nu waarom..
Omdat die zenders alléén met een DVB-S2 tuner (HD) te zien zijn. En had al vernomen dat deze zenders ook niet op een 7025 te zien zijn, laat staan inscant..via de 500 vind ie deze zenders ook niet met scannen, dus als ik de setting erin zet waar Kabel Deutschland inzit krijg ik allicht geen beeld...
Ik weet niet of je hier iets aan hebt Dutch ,mischien heb je toevallig deze zenders erin staan, en dat je dan die melding krijgt is dus normaal, maar pak je bv de regionalen zenders, of ik noem maar iets Ocko TV dat zou allemaal moeten werken...
Test: controleer het signaal maar eens op transponder Astra 3A (23.5E) - 11635.00 V - Txp: 10 - Beam: Germany DVB-S2 (QPSK) - 28500 9/10 dan heb ik hier een BER wat op de 800 niet het geval was...
Bovenstaande transponder is 'eentje' van Kabel Deutschland , zo zijn er meerdere transponders (Veel duitse zenders) die niet werken, en met een DVB-S2 tuner (HD) schijnbaar wel...