#3088 - 10/09/04 08:47 PM
DB met 1.08 image en Aston + can. dig. kaart
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
Hoi, Ik ben een week aan de gang met de db. Draai nu met het originele 1.08 dream image. Ik wil nog even met het originele image blijven draaien om: 1) ervaring op te doen, 2) de db hardware te testen; zodat ik weet wat notmaal is en wat niet.
Ik wil nu met het originele image de CI testen. Ik wil m'n Astoncript V1.05 CAM met canaal digitaal kaart erin steken. Ergens in een forum las ik een bericht dat Aston modules kapot kunnen gaan in een db.
Mijn vraag: is dat waar? :roll: Kan de CAM of de db kapot gaan? Wat is het nut van een CI slot als je er geen CAM in kunt steken omdat-ie misschien kapot gaat? :shock:
SatBoy
|
|
|
|
|
|
#3089 - 10/09/04 10:21 PM
Re: DB met 1.08 image en Aston + can. dig. kaart
|
Beheerder
Hobbyloos
Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
|
Beste SatBoy, allereerst welkom hier.... De CI module gaat niet kapot in de DreamBox en de DreamBox gaat ook niet kapot van een ingestoken cam. Dit draait hier op verschillende lokaties al maanden zo en ook vaak wisselende cams, geen enkel probleem. Maar de cam is geheel overbodig. De slots in de receiver kun je ook gebruiken om je canal digitaal kaartje uit te kunnen lezen. Maar ik geloof dat je dan wel een alternatief images erop moet zetten. Succes, FreeSat
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#3090 - 11/09/04 08:52 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Bedankt voor de reaktie. Het werkt! Niets kapot gegaan. Ik heb wel voldoende ge-experimenteerd nu. Nu maar eens een ander image proberen...........
SatBoy
|
|
|
|
|
|
#3091 - 12/09/04 12:44 AM
|
Beheerder
Hobbyloos
Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
|
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
| DreamMultimedia DVB-S2 tuner BCM4505 (DM7020HD/DM8000/DM800HDse) |  | € 89.00 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43838 Topics
135435 Posts
193 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
82 registered (Bumzel, byJEFF, BRUUT-DREAM, BLACKBIRD, angilo, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, Bunyip, atlantic, azul, bever, danielw, bajo, en meer...),
727
Guests and
24
Spiders online. |
|
|
|
|