#32244 - 08/03/09 02:57 PM
Volume signaal erg laag van de DM600
|
Tiepertje
Registered: 01/12/08
Loc: Meppel, Holland
|
Hoi,
De volume signaal van de DM600 is er laag en moet dus telkens als ik van kabel switch naar satelliet en visa versa, flink aan de volume knop zitten draaien.
Is erg irritant en er zit veel verschil tussen. Dus je schrikt er soms van.
Kan ik hier wat aan doen ?
|
|
|
|
|
|
#32247 - 08/03/09 03:04 PM
Re: Volume signaal erg laag van de DM600
[Re: Linuxima]
|
FreeSat Freak
Registered: 15/11/08
Loc: kweetnie
|
Als je de scart kabel in de TV uitgang van de Sat ontvanger zit en je zet de sat ontvanger vrij hoog moet dit ongeveer gelijk zijn aan de kabel. Verwissel anders eens een keer de scart kabel. Mogelijk zit hier een demping in. Het kan nateurlijk ook dat er ergens een deming op de schart in je tv zit. Bij mij is het geluid nagenoeg hetzelfde.
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#32254 - 08/03/09 03:25 PM
[Re: weet-ik-veel]
|
Tiepertje
Registered: 01/12/08
Loc: Meppel, Holland
|
Ik heb de tuner dmv een hi-end scart kabel met de tv verbonden. Dezelfde kabel waarmee ik mijn Humax verbonden had en die had dit niet zo extreem. De volume van de dm600 staat voluit.
|
|
|
|
|
|
#32274 - 08/03/09 06:05 PM
[Re: Linuxima]
|
FreeSat Freak
Registered: 15/11/08
Loc: kweetnie
|
Bij sommige Tv toestellen kun je het geluid van de scart appart regelen. Kijk even of dit bij jou ook het geval is.
Is dit niet zo kun je er waarschijnlijk niets tegen doen en is het verschil tussen de scart en/of het UHV/VHF signaal te hoog.
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#32452 - 11/03/09 01:46 PM
[Re: weet-ik-veel]
|
Startend lid
Registered: 16/01/09
Loc: volendam (nederland)
|
Dit is een bekend probleem bij de 600pvr. Mijn box is een keer teruggeweest naar dream in Duitsland. Dit probleem is niet op te lossen, zit waarschijnlijk in de hardware. Ik kreeg hem terug en het geluid was hetzelfde. Dit komt hoofdzakelijk voor bij de CD kanalen, als je naar 16 E gaat, is het geluid bij de meeste kanalen wel hard. Bij digi op 1 west is het geluid ook zachter, volgens mij zijn het alleen de gecodeerde kanalen van sommige providers. Vergelijk ze maar eens.
Altobelli
|
|
|
|
|
|
|
| DM7020 Power Supply |  | € 59.00 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43838 Topics
135435 Posts
193 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
81 registered (BRUUT-DREAM, Bumzel, byJEFF, BLACKBIRD, angilo, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, Bunyip, atlantic, azul, bever, danielw, bajo, en meer...),
722
Guests and
24
Spiders online. |
|
|
|
|