#34357 - 13/04/09 11:43 AM
En Pasen is weer bijna voorbij............
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
De gedachte van Pasen is best goed. Een feestelijke gebeurtenis. Maar dat gevreet en gehang de hele dag pffffffffffffff. In een onbewaakt ogenblik zit ik effe achter m'n lappie Wat mij betreft, Pasen tot volgend jaar maar weer.
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#34359 - 13/04/09 01:23 PM
Re: En Pasen is weer bijna voorbij............
[Re: Dj Pelleboer]
|
Erelid
Out of control
Registered: 14/09/08
Loc: almere/de molshoop
|
hai, dj de heiligeweek is begonnen het is koud ca 14 cel. maar ca donderdag zal het 22 worden dus wij krijgen een zonnig paasfeest
groeten uit pilion
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#34485 - 15/04/09 09:47 PM
Re: En Pasen is weer bijna voorbij............
[Re: FreeSat]
|
FreeSat Freak
Registered: 15/11/08
Loc: kweetnie
|
Ik heb alles maar ontweken waar mensen op af zouden komen, dus de tuin maar eens een grondige voorjaarsbeurt gegeven en even een eitje gaan happen bij mijn ouders... Verder alles goed 
|
|
|
|
|
|
| TV-Vlaanderen smartcard |  | € 79.00 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43839 Topics
135445 Posts
194 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
80 registered (ccdk, byJEFF, angilo, BRUUT-DREAM, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, Bunyip, atlantic, azul, bever, danielw, en meer...),
707
Guests and
24
Spiders online. |
|
|
|
|