DreamBox DM500HD (Sat) e-PVR
€ 319.50
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.

Page 2 of 2 < 1 2
Topic Options
Rate This Topic
#3639 - 07/11/04 09:24 AM Re: Overstappen [Re: ]
Anonymous
Unregistered

Wat ik bedoel is dat je een eigen indentieteit moet behouden.
Zelf bezoek ik regelmatig de bekende forums het makelijks vind ik digsatnet en de mooste i had a DreamBox veel mogelijkheden op de startpagina.

#3640 - 07/11/04 01:11 PM Re: Overstappen [Re: ]
FreeSat Offline

Beheerder
Hobbyloos

Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
De linken boven in het scherm is het menu, de gehele navigatie eigenlijk. De één vind het makkelijk, de andere vind inderdaad andere sites zoals jij vermelde het makkelijkst. Wij hebben gekozen voor deze skin, met al deze downloads, zijn over het algemeen genomen als 1 van de eerste met de downloads en hopen dit ook te blijven. Een site die makkelijk is om te gebruiken is wat wij zelf ook willen, maar ik denk dat het een kwestie is van wennen... smile

Edited by (20/03/05 02:09 AM)

You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
#3641 - 07/11/04 01:32 PM Re: Overstappen [Re: ]
Anonymous
Unregistered

Waarom dan niet PHPBB?

Is gratis en vele mods/hacks beschikbaar.

Eventueel met een voorportaal waar je het forumnieuws
(of wat dan ook) zet.

Dit huidige forum is ook ok vind ik, heb je ook wel eens naar Mambo
gekeken? Het totaal opensource gratis CMS, kan tot
in den treure uitgebreid worden met een zeer grote
community (omdat het gratis is laugh ) en support dus.

Ik geef nooit geen geld meer uit aan iets wat zo
te krijgen is en goed funcioneert wink

John

#3642 - 07/11/04 05:35 PM Re: Overstappen [Re: ]
FreeSat Offline

Beheerder
Hobbyloos

Voorheen draaide wij op phpbb, maar helaas voldeed deze niet aan onze eisen, dus moesten we wel over. Daarom hebben we gekozen voor deze software, ook omdat we hier heel veel support voor krijgen van de makers en de add-on bouwers.

Betalen, sja.. investeren noem ik het maar smile

FreeSat

#3643 - 08/11/04 11:49 AM Re: Overstappen [Re: ]
Anonymous
Unregistered

Weuh... niet om te katten maar wat zit er aan dit
forumscript wat er aan phpbb niet zit?

John wink

#3644 - 08/11/04 01:20 PM Re: Overstappen [Re: ]
FreeSat Offline

Beheerder
Hobbyloos

De downloads zowieso, en phpbb liep vast in de beveiliging zoals wij hem vereistte.
Daar waren de mogelijkheden op qua beveiliging en vervolgens als je daaraan sleutelde liep het helemaal vast. Als je wat andere skins hebt geinstalleerd moet je je halve site gaan verbouwen voordat alle add-ons weer werken, de automatische add-on updater werkt perfect, maar alleen als je subsilver als skin hebt, en dat hebben we niet.
Dus al met al, een leuk pakket, maar niet voor ons.

FreeSat

Page 2 of 2 < 1 2

Shout Box

DreamBoxSupport
TV-Vlaanderen smartcard
€ 79.00
Top Posters
FreeSat 15819
NSR 10337
Dj Pelleboer 8958
piet12 8612
DutchHornet 5784
edbe 5625
razors 4821
vogelaar 3588
ccdk 3369
minplus 2600
BRUUT-DREAM 2595
Johan1945 1810
dreka 1218
BLACKBIRD 1173
bobelen1 1164
Forum Stats
11012 Members
94 Forums
43839 Topics
135445 Posts
194 Posts past hours

Max Online: 1955 @ 19/03/2009
Who's Online
80 registered (ccdk, byJEFF, angilo, BRUUT-DREAM, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, Bunyip, atlantic, azul, bever, danielw, en meer...), 707 Guests and 24 Spiders online.
Foto's van je schotel(s)
C/KU band test met zelfgebouwde combifeed
Wave kabels nu ingekort
Wavefield Toroidal T55 met DVB-T
Mijn nieuwe opstelling

XX