You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
#39567 - 11/07/0907:48 PMRe: [DIVERSEN] De goeie hallelujah
[Re: FreeSat]
In het lied van Jeff Buckley (geschreven door Leonard Cohen) wordt op een aantal plaatsen naar de Bijbel verwezen. De songtekst van Leonard Cohen gaat over de Bijbelse koning David maar verwijst ook naar de sterke held Simson (zijn kracht zat in zijn haar – in het lied wordt het haar afgeknipt…)
Het originele liedje word gezongen door Jeff Buckley en duurt 6 minuten en 46 seconden. Ook dit liedje mag er zijn. Jeff Buckley is in mei 1997 verdronken dus het is wel een oudere versie.
Mogelijk kan een handige jongen dit hier ook plaatsen.
#39570 - 11/07/0907:51 PMRe: [DIVERSEN] De goeie hallelujah
FreeSat
Beheerder
Hobbyloos
Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
#39571 - 11/07/0907:53 PMRe: [DIVERSEN] De goeie hallelujah
[Re: weet-ik-veel]
Dj Pelleboer
Rhodos fan
No life than FreeSat life
Registered: 14/12/04
Loc: woerden
Origineel bericht van: weet-ik-veel
Waar gaat het liedje over:
In het lied van Jeff Buckley (geschreven door Leonard Cohen) wordt op een aantal plaatsen naar de Bijbel verwezen. De songtekst van Leonard Cohen gaat over de Bijbelse koning David maar verwijst ook naar de sterke held Simson (zijn kracht zat in zijn haar – in het lied wordt het haar afgeknipt…)
Het originele liedje word gezongen door Jeff Buckley en duurt 6 minuten en 46 seconden. Ook dit liedje mag er zijn. Jeff Buckley is in mei 1997 verdronken dus het is wel een oudere versie.
Mogelijk kan een handige jongen dit hier ook plaatsen.
Deze is idd ook chilluh ......
#39572 - 11/07/0907:54 PMRe: [DIVERSEN] De goeie hallelujah
#39582 - 11/07/0908:22 PMRe: [DIVERSEN] De goeie hallelujah
[Re: piet12]
Dj Pelleboer
Rhodos fan
No life than FreeSat life
Registered: 14/12/04
Loc: woerden
Ik heb al besproken , ik heb een brief gestuurd met mijn vlieger