#4015 - 20/10/04 03:24 PM
Re: Documentatie
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
Hallo allemaal !, is er ergens documentatie te vinden die je in gewone taal verteld over al die zaken die bij satteliet ontvangst komen kijken ? Ik wil een sat ontvanger gaan kopen, en die DreamBox lijkt me wel wat. koppeling met het netwerk, streaming video over het interne netwerk. maar ik ben nu al 2 dagen op zoek naar informatie, en termen zoals "radegast", "cam", "matrix reloaded kaarten e.a." programmeerkastjes, enz enz enz enz . Om gek van te worden dat er nergens gewoon staat wat wat is en wat je ermee kan. Ik bedoel, ongetwijfeld zullen er dingen bijzitten die niet mogen, maar dat er geen goede docu makkelijk te vinden is, geloof ik niet. HELP! greetz, Martijn.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#4017 - 20/10/04 07:53 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Martijn, Met Freesat ben ik het absoluut eens. De site van Sjerom is op DreamBox gebied een van de beste. Als je wat algemenere informatie wilt over schotels en alles wat erbij komt kijken, moet je echter ook een www.duwgati.com proberen. Succes met beslissen. Markwell
|
|
|
|
|
|
#4018 - 20/10/04 09:25 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Bedankt voor de links, heb beide inmiddels (deels) gelezen en ben in ieder geval heel wat wijzer geworden. Ik heb ongetwijfeld nog een berg(je) vragen als ik alles heb gelezen, maar dan gloof ik dat men hier wel het een en ander kan ophelderen.
in ieder geval nog een korte vraag: als ik een schotel wil kopen in de regio Den Haag, waar moet ik dan zijn. Ik heb begrepen dat de schotels maar zelden via de post worden verstuurd (wat begrijpelijk is). iemand ervaring ??
gr. Martijn.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
| Afsluitweerstand 75 Ohm |  | € 0.95 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43844 Topics
135458 Posts
193 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
82 registered (ccdk, byJEFF, angilo, BRUUT-DREAM, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, Bunyip, atlantic, azul, bever, danielw, en meer...),
705
Guests and
23
Spiders online. |
|
|
|
|