DreamBox DM500HD (Sat) e-PVR
€ 319.50
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.

Topic Options
Rate This Topic
#4015 - 20/10/04 03:24 PM Re: Documentatie [Re: ]
Anonymous
Unregistered

Hallo allemaal !,

is er ergens documentatie te vinden die je in gewone taal verteld over al die zaken die bij satteliet ontvangst komen kijken ?

Ik wil een sat ontvanger gaan kopen, en die DreamBox lijkt me wel wat. koppeling met het netwerk, streaming video over het interne netwerk.

maar ik ben nu al 2 dagen op zoek naar informatie, en termen zoals "radegast", "cam", "matrix reloaded kaarten e.a." programmeerkastjes, enz enz enz enz . Om gek van te worden dat er nergens gewoon staat wat wat is en wat je ermee kan. Ik bedoel, ongetwijfeld zullen er dingen bijzitten die niet mogen, maar dat er geen goede docu makkelijk te vinden is, geloof ik niet.

HELP!

greetz,
Martijn.

#4016 - 20/10/04 04:40 PM Re: Documentatie [Re: ]
FreeSat Offline

Beheerder
Hobbyloos

Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
Ik heb hem zelf nog niet gevonden, maar er is wel een heeel erg uitgebreide site te vinden: <a href="http://dream.sjerom.com" target="_blank">http://dream.sjerom.com</a> en daar zul je héél veel info vinden over jouw vragen. Kom je er niet uit kom je hier weer eens zoeken, staat het er nog niet bij stel je je vraag en dan zullen we ons best doen om het alsnog zo duidelijk mogelijk uit te leggen of te helpen.

Succes,
FreeSat

You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
#4017 - 20/10/04 07:53 PM Re: Documentatie [Re: ]
Anonymous
Unregistered

Martijn,

Met Freesat ben ik het absoluut eens. De site van Sjerom is op DreamBox gebied een van de beste.

Als je wat algemenere informatie wilt over schotels en alles wat erbij komt kijken, moet je echter ook een www.duwgati.com proberen.

Succes met beslissen.

Markwell

#4018 - 20/10/04 09:25 PM Re: Documentatie [Re: ]
Anonymous
Unregistered

Bedankt voor de links, heb beide inmiddels (deels) gelezen en ben in ieder geval heel wat wijzer geworden. Ik heb ongetwijfeld nog een berg(je) vragen als ik alles heb gelezen, maar dan gloof ik dat men hier wel het een en ander kan ophelderen.

in ieder geval nog een korte vraag: als ik een schotel wil kopen in de regio Den Haag, waar moet ik dan zijn. Ik heb begrepen dat de schotels maar zelden via de post worden verstuurd (wat begrijpelijk is).
iemand ervaring ??

gr.
Martijn.

#4019 - 20/10/04 10:34 PM Re: Documentatie [Re: ]
FreeSat Offline

Beheerder
Hobbyloos

Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
We hebben helaas geen sponsors in de regio den haag.
Sorry...

FreeSat

Shout Box

DreamBoxSupport
Afsluitweerstand 75 Ohm
€ 0.95
Top Posters
FreeSat 15819
NSR 10337
Dj Pelleboer 8958
piet12 8612
DutchHornet 5784
edbe 5625
razors 4821
vogelaar 3588
ccdk 3376
minplus 2600
BRUUT-DREAM 2595
Johan1945 1810
dreka 1218
BLACKBIRD 1173
bobelen1 1164
Forum Stats
11012 Members
94 Forums
43844 Topics
135458 Posts
193 Posts past hours

Max Online: 1955 @ 19/03/2009
Who's Online
82 registered (ccdk, byJEFF, angilo, BRUUT-DREAM, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, Bunyip, atlantic, azul, bever, danielw, en meer...), 705 Guests and 23 Spiders online.
Foto's van je schotel(s)
C/KU band test met zelfgebouwde combifeed
Wave kabels nu ingekort
Wavefield Toroidal T55 met DVB-T
Mijn nieuwe opstelling

XX