#46607 - 19/10/09 05:10 PM
ALLE DB instellingen COMPLEET veiligstellen
|
Startend lid
Registered: 19/10/09
Loc: Nijmegen
|
Beste mensen,
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een DM 600. Helemaal ingesteld door mijn leverancier. Ik ben compleet nieuw in de DM wereld. En er gaat echt een wereld voor me open. Wat een enorme brei aan informatie en mogelijkheden.
Dan zou je zeggen, alles is al eerder gevraagd en is te vinden... Helaas, lukt me niet. Dus graag jullie hulp bij mijn "opstartproblemen":
Alles werkt nu goed. Dus voordat ik nog maar iets wil gaan "verbeteren", wil ik echt ALLES zoals mijn DB 600 er nu bijstaat, veiligstellen. Mocht ik iets fout doen, dan wil ik terugkunnen naar mijn volledige huidige situatie. Ik begrijp namelijk dat ik dmv het maken van een image niet alles veilig stel.
Dus zit ik met de volgende vragen:
1. Welke programma's heb ik nodig om werkelijk alles veilig te stellen?
2. Hoe kan ik zien welke image er er NU in mijn DB is gezet door mijn leverancier (newnigma, enigma1, Ronaldd, oid)?
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
|
|
|
|
|
|
#46610 - 19/10/09 05:15 PM
Re: ALLE DB instellingen COMPLEET veiligstellen
[Re: Rob58]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Echt alles veiligstellen zou ik niet weten. Maar alles is terug opnieuw in te stellen behalve van de CCcam.cfg zou ik eerst een copie maken. Dat doe je met DCC. CCcam.cfdg vind je in /etc http://www.freesat.nl/forum/ubbthreads.php/ubb/download/Number/1677/filename/dcc296.zipAls je de spanning eraf haalt en er op zet staat de image naam in beeld. Welke abbo van Canaal Digitaal heb je? Omdat je zegt dat de leverancier älles"heeft ingesteld.
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#46617 - 19/10/09 05:21 PM
[Re: FreeSat]
|
P
|
Is die backup echt compleet Rob? Image, CCcam.cfg, plugins, netwerk instellingen, beeld configuratie, etc.
|
|
|
|
|
#46618 - 19/10/09 05:22 PM
[Re: piet12]
|
Beheerder
Hobbyloos
Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
|
|
|
|
|
|
|
#46622 - 19/10/09 05:24 PM
[Re: FreeSat]
|
P
|
Oh das nieuw voor mij. Toppertje dan. Thx. 
|
|
|
|
|
|
| SF SatFinder Travelsat |  | € 9.95 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43848 Topics
135469 Posts
164 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
82 registered (ccdk, byJEFF, angilo, BRUUT-DREAM, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, Bunyip, atlantic, azul, bever, danielw, en meer...),
678
Guests and
27
Spiders online. |
|
|
|
|