#5228 - 10/12/04 09:45 PM
Re: Kant En Klare, C+ Kaart.
[Re: ]
|
Erelid
FreeSat verslaafd
Registered: 05/11/04
Loc: Dordrecht
|
Is het mogelijk om een kant en klare Canal + kaart te bestellen? Hier bedoel ik mee, stel, ik bestel een C+ kaart bij SatFree shop, registratie formulier fax ik naar SatFree shop door , en hij zorgt dat de Kaart geactiveerd is, en als hij werkt dan stuurt hij mij deze kaart naar mij toe.
Dat scheelt mij een hoop rompslomp, als ik bijv, mijn EMU verkeert instel,dan moet ik weer C+ bellen, en wachten op een activeer signaal. Het lijkt mij makkelijker ,als ik een kant en klare C+ kaart krijg. Dus Plug en Play. Is dat mogelijk?
Gr. Anoniem. :rolleyes:
|
|
|
|
|
|
#5229 - 10/12/04 10:24 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Nee dat is niet mogelijk wij bieden de kaarten zuiver aan als service naar de cliënt toe.
Verder loopt de afhandeling via C+ zij willen van de eigenaar van de kaart alle gegevens hebben zoals het rekeningnummer,adres en noem maar op en willen weten waar hun kaart is.
En dat mag ook wel als je ziet wat een cliënt voor een lege smartcard moet betalen voor ze ook maar een meter tv gekeken hebben mogen ze er ook best iets voor doen.
En eerlijk gezegd zou ik er de hele adm. en rompslomp er niet bij willen hebben want heel die C+ business levert ons geen meter op als een hoop werk.
Edited by (10/12/04 10:27 PM)
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#5231 - 11/12/04 12:38 AM
|
Erelid
FreeSat verslaafd
Registered: 05/11/04
Loc: Dordrecht
|
@FreeSat, FreeSat, wat kost het mij: 1 Nieuwe DreamBox 7000 incl C+ kaartje, als trouw Lid in deze dure December Maand ? :rolleyes: Suur anders even een PM. Gr. Bruut_Dream.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#5232 - 11/12/04 10:02 AM
|
Beheerder
Hobbyloos
Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
|
|
|
|
|
|
|
#5233 - 11/12/04 10:45 AM
|
Anonymous
Unregistered
|
Mogen wij dat niet weten. Als het een gunstige prijs is hebben er wel meer belangstelling gezien het uitblijven van de nieuwe serie dreamboxen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| [Superaanbieding] Rebox RE-9000HD PVR |  | € 345.00 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43850 Topics
135484 Posts
171 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
79 registered (byJEFF, Bunyip, astrasat, BRUUT-DREAM, ccdk, angilo, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, atlantic, azul, bever, en meer...),
672
Guests and
28
Spiders online. |
|
|
|
|