#5237 - 11/12/04 01:23 PM
Re: Tips?
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
Wie kan een dummy als mij helpen? Ik had de laatste RuDream 108.2 met Newcamd 5.19. Deze laatste heb ik geupdate naar 5.24 en sindsdien is zijn de meeste zenders op zwart. Wat heb ik verkeerd gedaan en hoe los ik het op? Alles opnieuw flashen? 
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#5239 - 11/12/04 02:04 PM
|
Erelid
FreeSat verslaafd
Registered: 05/11/04
Loc: Dordrecht
|
Ik draai de Ena laatste rudream 24 11, en ik vind dit een Perfecte Image. Ik heb de 6 in 1 Addon erin gezet, Ik draai Newcamd 5.25 als (hoofd EMU ) en Ucas. Ik heb volop kleuren TV Op USB stick heb ik Hydra Zeus. Maar ruDREAM vind ik beter.! GR. Anoniem.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#5241 - 11/12/04 03:55 PM
|
Erelid
FreeSat verslaafd
|
Voordelen van ruDREAM vind ik dat je via de Blauwe knop je EMU Kan selecteren en bewerken, zoals ADDON manager, sle.tels kan downloaden, selecteren en of handmatig kan weizigen,cq kan inbrengen. Ook bij een EMU Wissel bij ruDREAM, gaat veel sneller dan HYDRA. ruDREAM Menu vind ik rustiger en overzichtelijker dan HYDRA, Voordeel van HYDRA vind ik Mary`s sleutel bos, even ophalen laten vallen,en alles word gelijk autom. goed gezet. Kleuren: ruDREAM en Hydra, bijde even goed. @FreeSat, is je schotel wel goed uitgericht? Gr. BRUUT.
Edited by (11/12/04 03:56 PM)
|
|
|
|
|
|
#5242 - 11/12/04 09:46 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Een Hydra image en een Rudream image zijn ook de zelfde,ik denk eerder dat Hydra een copie van Rudream is met toevoeging.
Het valt wel op dat ook in de nieuwe Hydra net als in de Rudream weer de scam zit met de 3 ip nummers naar Iran var/scam dus ook hier weer hernoemen cw_servers naar cw_servers.old dus vermoedelijk een copie van Rudream.
Edited by (20/03/05 01:56 AM)
|
|
|
|
|
|
|
#5243 - 11/12/04 11:38 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Elke image is een copy met toevoegingen het zijn de tools die de makers zelf ontwikkelen die het verschil bepalen, Ik ken maar een programma om een image te maken. Kan het ook totaal mis hebben omdat ik niet bekend ben met wat er mogelijk is in linux.
|
|
|
|
|
|
#5244 - 12/12/04 12:28 AM
|
Erelid
FreeSat verslaafd
|
Het lijkt mij dat ruDREAM en Hydra totaal verschillend zijn. Dat denk ik omdat de Layout en het gebruikers menu anders zijn, Maar ik kan het uiteraard goed mis hebben. Wat ik wel heb gehad, is dat ik in het begin eerst Hydra had, en er toen ruDREAM in had gezet, nou 1 en al ellende. Iemand gaf toen een Tip , en zij dat er resten in de flash zaten van HyDRA,wat botst met ruDREAM. Toen box helemaal leeg gemaakt , ru erop en alles werkte goed. Op mijn HDD staat nog steeds iets van Hydra, wat ik alleen met Formatteren eraf kan krijgen. Maar goed ruDREAM of Hydra , we moeten blij zijn met zulke Boys, die gratis Images voor ons BAKKEN. Dus bij deze 
|
|
|
|
|
|
|
|
| [Superaanbieding] Rebox RE-9000HD PVR |  | € 345.00 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43850 Topics
135484 Posts
171 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
79 registered (byJEFF, Bunyip, astrasat, BRUUT-DREAM, ccdk, angilo, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, atlantic, azul, bever, en meer...),
672
Guests and
28
Spiders online. |
|
|
|
|