#126335 - 21/01/12 01:54 AM
Re: Satje07 Settingslijst : Laatste Update 10-05-2012

[Re: vogelaar]
|
Hobbyloos
Registered: 07/06/05
Loc: Netherlands
|
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#126360 - 21/01/12 02:51 PM
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Mooie lijst. Hoop dat Ed toch de draad binnenkort weer oppakt. Tis gewoon een toplijst 
|
|
|
|
#126673 - 24/01/12 05:24 PM
|
Startend lid
Registered: 20/01/12
Loc: UK
|
Beste Ed, Zeer bedankt voor de 20-01-2012 lijsten,
Ref "Fouten en nuttige opmerkingen verneem ik graag van jullie" ik kwam in de list een aantal "Digital Free" zenders tegen die het niet doen op mijn DM800/DreamElite, zoals bijvoorbeeld "N24".
Misschien dat het aan mij ligt, ik ben nogal Newbee, heb nu voor het eerst een nieuwe zenderlijst in de DM800 en heb gelukkig NED3 HD weer terug. Vervolgens heb ik zojuist een nieuwe CCcam versie weten te geinstalleren en heb zodoende ook weer NED1 HD, maar nogsteeds doen sommige "Digital Free" zenders het niet...
Een andere kleine opmerking, bij NED1 HD staat "CanalDigitaal" met kleine letters, echter voor de andere kanalen zoals NED2 HD, etc staat "CANALDIGITAAL" met hoofdletters. Grappig genoeg past bij het DreamElite image "CanalDigitaal" precies in beeld, maar als het hoofdletters zijn, dan verschijnt boven de info balk alleen "CANALDIGIT" en valt "AAL" eraf. Op zich stoort het mij niet, maar misschien vind je dit "weetje" een nuttige opmerking.
Weet jij of iemand misschien het probleem van sommige "Digital Free" zenders?
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
|
#126800 - 25/01/12 01:46 PM
[Re: NSR]
|
Startend lid
Registered: 20/01/12
Loc: UK
|
Bedankt voor de reacties,
Handmatig de providernaam naar "CanalDigitaal" aanpassen was me reeds gelukt, alleen het stoorde me niet, dus ik heb de settingslijst gelaten zoals hij was...
Echter de kanalen met providernaam "Digital Free" lijken mij, dat deze vrij te ontvangen zijn. Helaas is dit dan dus de verkeerde conclusie. Ik heb "N24" met providernaam "ProSiebenSat" op 19.2ÂșE geprobeerd, en deze doet het inderdaad wel prima. Niet dat dit een noodzakelijk kanaal is, maar ik ben gek van "trial-by-error"...
Sommige kanalen met een providernaam waar ik niet op geabonneerd ben (heb zelf CanalDigitaal BasisHD) zijn toch "vrij" te ontvangen schijnbaar. Ipv trial-by-error, weet iemand toevallig een link/website waar alle vrij te ontvangen zenders te staan?
|
|
|
|
|
| Inverto -=IDLR-QUTL40=- Premium |  | € 24.95 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43850 Topics
135486 Posts
172 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
79 registered (ccdk, bever, byJEFF, Bunyip, astrasat, BRUUT-DREAM, angilo, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, atlantic, azul, en meer...),
671
Guests and
27
Spiders online. |
|
|
|
|