#56706 - 01/02/10 02:08 PM
Webinterface beeld valt steeds uit.
|
Startend lid
Registered: 01/02/10
Loc: utrecht
|
Hallo allemaal, Mijn DreamBox 7000 heb ik middels een netwerk kabel aan mijn pc hangen en kan hem zodoende benaderen via Web interface. Via VLC krijg dan prima beeld. Op een bepaald moment blijft het beeld hangen. Alsof er gebufferd moet worden. Soms komt het beeld voor even terug maar meestal blijft het haperen. Iemand enig idee? De verbinding lijkt goed, is ook niet draadloos. Ik heb middels de zoekfunctie geen oplossing gevonden, dus vandaar de vraag. Vast bedankt
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#56738 - 01/02/10 08:01 PM
Re: Webinterface beeld valt steeds uit.
[Re: NSR]
|
Startend lid
|
Ik heb de nieuwste versie en gebruik de stream nog niet zo lang. Heb het dus altijd gehad...het verschilt wel..ene keer meer dan de andere keer. Soms pas na een kwartier.soms al na 5 minuten. Is de kwaliteit van de stream instelbaar? Misschien helpt dat..
Vast bedankt
|
|
|
|
|
|
#56741 - 01/02/10 08:19 PM
[Re: Robbert59]
|
Hobbyloos
Registered: 07/06/05
Loc: Netherlands
|
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#56743 - 01/02/10 08:25 PM
|
Hobbyloos
Registered: 07/06/05
Loc: Netherlands
|
|
|
|
|
|
|
#56746 - 01/02/10 08:34 PM
|
Startend lid
|
Heb ik gedaan en hij draait inmiddels foutloos een paar minuten. Ik kijk het even aan maar het ziet er goed uit. Ik merkte met de vorige versie dat het mede afhankelijk is van de belasting van de computer.Ik was een groot bestand met winrar aan het uitpakken en toen was er helemaal geen beeld. Toen dat klaar was kreeg ik weer even beeld maar na een paar minuten begon het haperen weer..kun je daar iets mee?
PS draait nog steeds trouwens!!
|
|
|
|
|
|
|
#56758 - 01/02/10 08:57 PM
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Ik weet niet wat voor pc je hebt? Maar je kan het misschien oplossen met wat extra geheugen. En anders heb je nu argumenten voor een nieuwe pc 
|
|
|
|
#56766 - 01/02/10 09:12 PM
[Re: piet12]
|
Startend lid
|
Ik weet niet wat voor pc je hebt? een zilveren...  Hij draait nog steeds goed dus oplossing gevonden lijkt me.. Thanks
|
|
|
|
|
|
|
#56768 - 01/02/10 09:15 PM
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Ik weet niet wat voor pc je hebt? een zilveren... Ja dat zijn de beste 
|
|
|
|
|
| Inverto -=IDLR-QUTL40=- Premium |  | € 24.95 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43850 Topics
135486 Posts
172 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
79 registered (ccdk, bever, byJEFF, Bunyip, astrasat, BRUUT-DREAM, angilo, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, atlantic, azul, en meer...),
671
Guests and
27
Spiders online. |
|
|
|
|