#47206 - 23/10/09 12:30 PM
Re: Draaibare En Vaste Opstelling Op Een 7025
[Re: illacustre]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Ik kan je daar niet mee helpen helaas. Misschien iemand anders, we wachten het even af.
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#47247 - 23/10/09 03:32 PM
[Re: FreeSat]
|
Tiepertje
Registered: 01/01/09
Loc: Brenzone, Italie
|
Bedankt! vanvond frotten met de db ;-))) OT: in Italie sinds 10 dgn veel loos met cs, een bekende provider,die van de kangaroo is zwart geworden en er is nog geen oplossing voor gevonden, ook diegenen die hun regulaire kaart in de db hebben zitten zitten nu op zwart en dat wekt nogal wat woede op. Ik heb zo de indruk dat dit binnenkort overal gaat gebeuren, ik doe niet aan sharing maar heb er wel wat experimenten mee gedaan gbox enz en dat viel me destijds nogal tegen.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
#47314 - 23/10/09 06:52 PM
[Re: Dj Pelleboer]
|
FreeSatter
Registered: 28/11/06
Loc: Belgium /OVL
|
Dat krijg je op termijn met al die à%## commerciële servers. De gewone klanten worden er nu ook al de dupe van.
Wie ooit een kaart bemachtigd die riskeert zijn centen kwijt te zijn na een week.
Kijk maar, wat Sky UK allemaal uitspookt met mensen die een kaart bezitten in Nederland of België als ze het vermoeden, knip kaart afgeschakeld, de centen van buitenlanders die willen ze wel. Zo drijven ze mensen naar de malafide personen. Langs de ene kant mag je hopen dat ze cardsharing nooit kunnen stoppen, en dat men wat milder moet worden met uitgaven van kaarten buiten het land van origine. Zodat er geen vraag meer naar CS is.
|
|
|
|
#52706 - 21/12/09 11:59 AM
[Re: mebo870]
|
Startend lid
Registered: 29/03/09
Loc: Brabant
|
Mijn opstelling op dit moment.Via switches 1.1 van AVM de poorten 1,2,3,4,6 gebruikt voor respectievelijk ASTRA 28 ASTRA 23,5 ASTRA 19 HOTBIRD en de THOR. Poort 5 op 1.2 gezet gericht met een motor op de Sirius 4.8 graden en via deze poort draaibaar gemaakt vanaf de HOTBIRD naar 30 graden west. Ik heb de Thor vast staan omdat ik deze samen met de sirius weer met een quatro aansluiting kan gebruiken voor de rest van mijn receivers. Het was even puzzelen met committed en uncommitted maar het werkt prima zo. Volgende klussie is wat elko,s vervangen van mijn DM7025 om de voeding van mijn DM7025 weer optimaal te laten functioneren.Immers de voeding wordt nu wat meer belast.
|
|
|
|
|
#56712 - 01/02/10 04:52 PM
[Re: NSR]
|
Frequente bezoeker
Registered: 15/10/07
Loc: Druten
|
Ik heb een dm8000 en een draaibare schotel met 2 aansluitingen naar iedere tuner 1 kabel. sinds kort komt het voor(sinds de HD zenders er zijn)dat we willen opnemen b.v ned2 en we kijken naar ned 1 ,kan dus niet meer. Ik lees dat je dit mooi voor elkaar hebt met 2 rotors en een vaste opstelling. Nu heb ik er een vaste schotel bij geplaatst en daar heb ik een quad LNB duo 19.2 23.5 opzitten ( word ook gebruikt voor een andere DM7020)nu wil ik de 2de kabel van de rotor afhalen en die op de quad erbij zetten, zodat ik altijd naar astra 1 kan kijken en de rotor voor astra 3 enz. hoe stel ik de 2de tuner nu in?? Groet Jo
|
|
|
|
|
|
|
| Inverto -=IDLR-QUTL40=- Premium |  | € 24.95 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43850 Topics
135486 Posts
172 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
79 registered (ccdk, bever, byJEFF, Bunyip, astrasat, BRUUT-DREAM, angilo, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, atlantic, azul, en meer...),
671
Guests and
27
Spiders online. |
|
|
|
|