#6147 - 30/01/05 12:46 AM
Re: 5600 Reboot
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
Nog heel even en ik flikker het apparaat in de vuilnisbak! Hij blijft maar rebooten ook na alles wat ik hier gelezen heb. Ik heb echt alles geprobeerd, maar wordt er na een hele zaterdag gekloot zo onderhand schijtziek van. Wie kan me helpen????
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#6149 - 30/01/05 02:48 PM
Re: 5600 Reboot
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
Allereerst bedankt voor je snelle reaktie. Helaas woon ik in het oosten van het land, anders was ik wel even naar je toe gekomen. Er treed geen verandering op. Misschien, dat je me iets gedetailleerder zou kunnen helpen, met een link of iets dergerlijks en wat ruimere uitleg. Ik weet dat ik nu meer moeite van je vraag, maar ik zou je zeer dankbaar zijn.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
| Canal Digitaal / TV-Vlaanderen DUO LNB TWIN |  | € 35.95 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43863 Topics
135500 Posts
184 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
79 registered (ccdk, bever, byJEFF, Bunyip, astrasat, BRUUT-DREAM, angilo, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, atlantic, azul, en meer...),
663
Guests and
31
Spiders online. |
|
|
|
|