Hoi heren
Even een vraag. Sinds een paar dagen heb film net 3 {
LNB op 23.5 graden} ineens geen beeld meet en de snr sprint van ongeveer 70% naar 81% en de agc van 90 tot 100% een een ber van ongeveer 70000. Na diverse kanalen en instelingen te zijn afgelopen is mij opgevalen dat 2 van de 4 satellieten {mijn config is 4
LNB's hotbird 13, Astra 19.2 en 23.5 en de 28,2 graden} namelijk de 13 en de 23,5 graden daarvan krijg ongeveer 80% goed beeld en 20% het springen van hier heeft. Dus met dat beetje kennis die ik heb dacht ik de aansluiting bij de
LNB's veroorzaken een probleem, Vervolgens heb ik het een en ander nagekeken maar niets kunnen vinden. Voor de zekerheid ook de kabel tussen de
LNB en de switch vervangen Maar je raad het al geen resultaat Alles blijf bij het ouden. Voordat ik nu
LNB of de switch ga vervangen heb ik een vraag aan jullie of er iemand is met de zelfde ervaringen en zoja wat heb je hieraan gedaan. het gene wat ik tot zo ver heb gehoord dat de switch BIJNA nooit kapot gaat en het vreemd zou zijn dat er 2
LNB's met het zelfde probleem op 1 schotel zou zitten. Kan het zo zijn dat dit met software te maken heeft? zou ook vreemd zijn wat het is ineens zomaar ontstaan. maargoed wonderen zijn de wereld niet uit zou ik zeggen. Heren heeft iemand een idee?