<!--QuoteBegin-BRUUT-DREAM+Feb 11 2005, 12:59 AM--><div class='quotetop'>QUOTE(BRUUT-DREAM @ Feb 11 2005, 12:59 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Gebruik als EMU CamX, die leest automatisch de Kaart, en word automatisch geupdated .
Je kan ook Camd3 In gemini Gebruiken, alleen dan wel ff de settings handmatig goed zetten.
Voor Gemini is er ook een camd3 Manager,( een Programma) speciaal voor de Camd3.
Daar kan je je Camd3 mee aanpassen , dingen toevoegen etc.
Anoniem.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Prima al deze info en ik neem dat in elk geval mee, alleen voor mij is het hele
DreamBox gebeuren zo nieuw dat ik stap voor stap er mee moet beginnen het werken met dreamup is nu goed gegaan en een nieuwe image is geplaats.
Dus nu verder met een zenderlijst en daarna zien of dat EMU ook wil lukken ik moet me ook met de directery structuur verdiepen want ik heb nog geen idee in welke directory ik b.v. CAMX zou moeten FTP'n
Ik heb voor een aantal jaren wel eens wat met linux gedaan maar dat is heel sumier geweest.
Ik heb het programma <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/
DreamBox" target="_blank">
DreamBox</a> edit opgehaald dus nu maar eens kijken of ik daar wat mee kan en anders eerst even een compleet geconfigureerde Image erin en dan langzaam zelf dingen proberen aan te passen.
Tnks Ron