#64103 - 12/04/10 02:04 PM
Boot-uitdaging (duurt erg lang)
|
Frequente bezoeker
Registered: 18/01/06
Loc: Nijmegen (Nederland)
|
Hoi Allen, ik heb een aantal vragen, maar ik ga ze een voor een posten hoor.  Ik reboot mijn DB eigenlijk nooit, maar soms blijf de box hangen en dan moet ik hem rebooten. Maar als ik ga rebooten, dan duurt het zeker 30 min. zo niet langer voordat de box in de lucht is. Ooit in een ver verleden (2006) toen ik de box net had, was deze binnen 5 min geboot. Wat kan de oorzaak zijn dat het zo lang duurt? Ik gebruik een Pli image (volgens mij de laatste, maar dat weet ik ff niet uit mijn hoofd) Thx
|
|
|
|
#64107 - 12/04/10 02:55 PM
Re: Boot-uitdaging (duurt erg lang)
[Re: DM7020S]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Heb je mounts in je box staan? Tijdens het booten probeert ie die weer te maken. Maar als bv een nas of wat dan ook niet aan staat blijft ie dat proberen. En dan duurt het booten gigantisch lang ...... Ook allerlei plugins die in de loop der tijden  geinstalleerd zijn kosten tijd om weer in de lucht te komen. Af en toe de zaak eens opnieuw flashen kan ook geen kwaad.
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#64123 - 12/04/10 05:27 PM
Re: Boot-uitdaging (duurt erg lang)
[Re: Dj Pelleboer]
|
Frequente bezoeker
Registered: 18/01/06
Loc: Nijmegen (Nederland)
|
Ik heb idd een HDD erin (die bijna vol is) en wat plugins geladen. Ok, dus dat zou het kunnen zijn.
Hmm, maar eens goed nadenken wat ik ga doen. Misschien gewoon een niewe PVR (zie ook mijn voorgaande post)
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
|
| Canal Digitaal / TV-Vlaanderen DUO LNB TWIN |  | € 35.95 |
|
|
11012 Members
94 Forums
43863 Topics
135500 Posts
184 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
79 registered (ccdk, bever, byJEFF, Bunyip, astrasat, BRUUT-DREAM, angilo, Bumzel, BLACKBIRD, afred, ayoub, brugsewitte, bobelen1, atlantic, azul, en meer...),
663
Guests and
31
Spiders online. |
|
|
|
|