#6708 - 04/03/05 03:02 PM
Re: Dm500 Op Zwart
[Re: ]
|
Anonymous
Unregistered
|
hee beste mede dromers.
ik heb een tijdje geleden hier rondgevraagd en bevindingen gepost over mijn cardsharing avontuurtje. nu draaide alles prachtig, met een dedicated dm500 als cardserver. maar toen gingen al mijn decoders op zwart. :huh: dus maar weer even de 500 server aangesloten. die gaf natuurlijk ook geen beeld. dus het ligt aan de anaal+ kaart. :angry: ik ze bellen. activatiecode onderweg. met smart zitten wachten, maar beeld, ho maar. BVN doet het natuurlijk wel. maar de rest niet. het heeft dus 3 maanden prima gedraaid. maar nu dus ineens niet meer. is er iets veranderd?
ik draai pli-500-2808.img en pli-7000-2410.img
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#6710 - 04/03/05 05:06 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
ik draai em op newcamd. maar hij wil niks doen. radegast zit alleen op mijn 7000 maar dat wilde ie ook niet doen  hoe bedoel je kaart naar de haaien? moet ik me zorgen maken? thx freesat
|
|
|
|
|
|
#6711 - 04/03/05 05:12 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
hee man,
newcamd came through!! het duurde gewoon 30 minuten. terwijl anaal+ zei dat ze tot 12 uur continu die key zouden broodkasten.
bedankt he!
you're the man, man!
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#6713 - 09/03/05 03:02 PM
|
Anonymous
Unregistered
|
Nee alleen het stanmdaard jadieja verhaal
"wij ondersteunen de dreambox niet"
waarop ik zeg dat zels als ze hem niet ondersteunen en ik er al 3 maanden foutloos mee werk het niet aan mijn decoder kan liggen.
"nou WIJ hebben niets veranderd hoor! het ligt echt aan uw dreambox"
:angry:
kan ik nou verwachten dat het volgende keer weer zo gaat of kunnen we er omheen met een nieuwe newcamd versie of zo?
|
|
|
|
|
|
|
|
| Triax TD(S) LNB plastic RAL 7016 |  | € 5.50 |
|
|
11014 Members
94 Forums
43872 Topics
135526 Posts
188 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
80 registered (afred, bck, BRUUT-DREAM, Daan3224, ccdk, atlantic, byJEFF, bever, Bunyip, astrasat, angilo, Bumzel, BLACKBIRD, ayoub, brugsewitte, en meer...),
629
Guests and
28
Spiders online. |
|
|
|
|