#31634 - 01/03/09 10:21 PM
Zenderlijst emu-box
|
Startend lid
Registered: 07/01/09
Loc: Valkenswaard
|
Kan iemand me misschien vertellen hoe ik aan een nieuwe zenderlijst voor mijn emu-box 100x (ubox) kom? Alvast bedankt.
Groetjes
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#31710 - 02/03/09 07:07 PM
Re: Zenderlijst emu-box
[Re: FreeSat]
|
Frequente bezoeker
Registered: 15/11/03
Loc: Spijkenisse
|
Er zit inderdaad een Fast-Scan in de nieuwere firmwares en je hebt dan gelijk Astra 1 en Astra 3 in 1 keer.
XM
|
|
|
|
|
|
#31827 - 03/03/09 08:52 PM
[Re: XobMeard]
|
FreeSat Freak
Registered: 15/11/08
Loc: kweetnie
|
De software met deze software geeft wel veel bevriezingen. Na de FastScan kun je het besten deze zenderlijst opslaan en even de nieuwste standaard software installeren. Hierna de zenderlijst weet terug plaatsen.
Of de seca 3 kaart hier ook op gaat werken betwijfel ik. Sommigen dealers zijn al een grote partij Philips ontvangers en module`s in aan het slaan.
|
|
|
|
|
#67669 - 24/05/10 08:28 PM
[Re: FreeSat]
|
smetje
Unregistered
|
deze zenderlijst zou die normaal ook in de I-BOX T-1 kunnen geladen worden en waar staat deze ergens alvast bedankt dan blijft deze box ook nog wat uptodate haha
|
|
|
|
|
|
|
|
| WaveFrontier Toroidal 90 cm Antraciet [ENKEL AFHALEN] |  | € 129.00 |
|
|
11014 Members
94 Forums
43872 Topics
135529 Posts
191 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
79 registered (BRUUT-DREAM, afred, bck, Daan3224, ccdk, atlantic, byJEFF, bever, Bunyip, astrasat, angilo, Bumzel, BLACKBIRD, ayoub, brugsewitte, en meer...),
629
Guests and
27
Spiders online. |
|
|
|
|