#74807 - 08/08/10 01:24 PM
Re: DM500HD doet niks meer,alleen groene lichtje gaat aan.
[Re: ccdk]
|
FreeSat Freak
Registered: 04/05/09
Loc: limboland
|
ja ja dat is met al die nieuwe boxen daar valt 15 % van uit vertelde ze mij bij DM.DE alles wat nieuw is zitten fouten maar 15% vindt ik wel erg veel 1 op de 4 smurfen gaat kapot ja das wel jammer als hij werkt doet hij het ook heel goed . zo was het ook met de dm 800 in het begin . hoop dat ze de rotte appels er gauw uit halen . 
Edited by angilo (08/08/10 01:25 PM)
|
|
|
|
#85064 - 27/11/10 01:31 AM
[Re: angilo]
|
Startend lid
Registered: 27/11/10
Loc: Tilburg
|
Precies dezelfde probleem hier. Omdat mijn DreamBox haperde met decoderen van een HD zender heb ik het eerst uitgezet me ab en daarna de schakelaar op de achterkant uitgezet en na 5 seconden weer aan. Dat was het dan !!!!! hij boot gewoon niet meer. Flashen wou hij ook niet. Een goede bekende die er jaren in het flashen van dreamboxen zit, wist er ook geen raad mee. Ik heb het ook 2 maanden geleden gekocht via een dealer in Eindhoven. Had geen zin om daar naartoe gaan. zij gaan ook opsturen naar DreamBox duitsland en dat zou veel langer duren, dus heb ik zelf een rma ticket aangemaakt via DreamBox duitsland. met de bonnetje kun je opsturen en beloven ze binnen 2 weken terug te sturen.
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#85092 - 27/11/10 11:25 AM
[Re: acetiner]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Vervelend acetiner. Dat mijn boxje het al een hele tijd perfect doet heb je niks aan natuurlijk. Is gewoon pech hebben met je boxje, maar het komt weer goed! We horen graag als je hem weer terug hebt en dat alles weer prima werkt. ps. Welkom op het forum 
|
|
|
|
#95574 - 20/02/11 06:52 PM
[Re: piet12]
|
Frequente bezoeker
Registered: 09/10/04
|
Hier het zelfde alleen heb ik een foutje gemaakt verkeerde bootloader er in gezet nu dus ook alleen groen lampje jullie hadden het over verbinding via USB met dreamup hoe krijg ik dat voor elkaar?
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#95576 - 20/02/11 07:07 PM
[Re: rog]
|
P
|
Verkeerde bootloader erin gezet. Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? In dit topic wordt de seriƫle manier besproken. We horen graag of het gelukt is of niet.
|
|
|
|
|
#95577 - 20/02/11 07:23 PM
|
P
|
Op deze site kan je de UART - USb driver halen. Met een usb kabeltje kan je dan de usb poort van je pc gebruiken en de mini usb poort op de DM500HD. (veelal hetzelfde kabeltje als voor gsm's gebruikt wordt).
|
|
|
|
#95580 - 20/02/11 07:28 PM
|
Frequente bezoeker
Registered: 09/10/04
|
heb net dream up opgestart, maar krijg het niet aan de praat kom tot plaatje 2 maar Use network Enter the local IP from your PC, enter a remote IP for your Box
press the "Connect" - button and then connect the box to main power please wait now
de bovenstaande stappen heb ik gevold maar er gebeurd helemaal niets wat doe ik fout?
heb het geprobeerd met een mini usb aangesloten op de pc naar box, en geprobeerd met de netwerk kabel naar de box maar krijg hem niet aan de praat, zie ook alleen maar com 1 en com 2
|
|
|
|
|
|
|
#95582 - 20/02/11 07:43 PM
[Re: rog]
|
Registered: 07/06/05
Loc: Netherlands
|
ff mee gaan prullen met die com poorten, box ook eens uit/aangezet zoals het aangeeft? zet dat netwerk dan eens uit in dreamup heb zelf toevallig sinds jaren moeten spelen met dat progje.. 
|
|
|
|
|
|
|
| DM8000HD Cooling fan DM8000 |  | € 4.50 |
|
|
10326 Members
95 Forums
39877 Topics
127136 Posts
99 Posts past hours
Max Online: 1813 @ 19/03/2009
|
|
|
99 registered (BRUUT-DREAM, Bunyip, Bumzel, adem68, byJEFF, blink, den beiren, ccdk, angilo, age, alpha1, BLACKBIRD, bobelen1, Cactus Jack, 000000, en meer...),
915
Guests and
30
Spiders online. |
|
|
|
|