#69301 - 09/06/10 09:54 PM
Snr 85%,AGC 85%,BER 0,CD kaart getest en werkend maar geen beeld (BVN wel)
|
Startend lid
Registered: 09/06/10
Loc: Winschoten
|
Hallo,
Ik ben nog redelijk een leek maar zoals de titel van dit bericht al zei..alles is eigenlijk prima qua ontvangst..de DM weet dat ie seca aan boord heeft, CCcam 2.1.0 draait hier,gerestart uiteraard maar hij weigert de CD kanalen te laten zien. Kaartje zit met de chip naar beneden in het bovenste gleufje. Kaartje is getest bij de buurman en werkend.
Wie o wie weet hier meer van?
Alvast bedankt voor de moeite...
|
|
|
|
|
|
#69305 - 09/06/10 10:01 PM
Re: Snr 85%,AGC 85%,BER 0,CD kaart getest en werkend maar geen beeld (BVN wel)
[Re: smvp]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Welkom smvp  Ik zie dat je Cccam 2.1.0 hebt draaien. Ik zou die eerst eens updaten naar CCcam 2.1.4 Welke image heb je erop zitten. Bij de meeste images kan je de CCcam gewoon updaten via het menu.
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#69308 - 09/06/10 10:48 PM
[Re: piet12]
|
Startend lid
Registered: 09/06/10
Loc: Winschoten
|
Hallo Piet,
Alweer heb je gelijk....zoals je heel scherp opgemerkt hebt dat ik wellicht een tot gisteren perfect werkende cam versie draaide,heb je natuurlijk ook opgemerkt dat ik eraan ben begonnen om er verstand van te krijgen. Maar dat terzijde... Ik ga het ding updaten zoals geadviseerd door jou,dank daarvoor. Ik hoop dat het de oplossing zal zijn.
|
|
|
|
|
|
#69326 - 10/06/10 10:17 AM
[Re: smvp]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Goed om te horen dat je "er aan bent begonnen" Al doende leert men. We horen graag de uitkomst van je.
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
| DM800HD Frontcover |  | € 21.00 |
|
|
10324 Members
95 Forums
39854 Topics
127098 Posts
193 Posts past hours
Max Online: 1813 @ 19/03/2009
|
|
|
92 registered (BRUUT-DREAM, age, alpha1, byJEFF, Bunyip, BLACKBIRD, bobelen1, Cactus Jack, 000000, Bumzel, baaaaas, angilo, CDMan, atlantic, cssl, en meer...),
920
Guests and
22
Spiders online. |
|
|
|
|