#69328 - 10/06/10 10:36 AM
zender verzetten in de dreambox
|
Tiepertje
Registered: 19/04/10
Loc: nederland nb
|
hallo is het mogelijk als een kanaal een andere freq. en transponder krijgt te verzetten. ik heb het over tvp polonia. die is verhuist naar astra 1kr. het zegt me niets. Met de handleiding lukt het me niet om dit te doen. is er misschein iemand die mij hierin kan helpen ik heb een 600 pvr.
|
|
|
|
#69329 - 10/06/10 10:44 AM
Re: zender verzetten in de dreambox
[Re: tamme_tekkel]
|
Out of control
Registered: 29/09/06
Loc: Veluwe
|
Hey TT, welkom op Freesat!
Astra 1 = 19,2 graden
Bij zenderlijst (tuner config?) op de nieuwe freq handmatig zoeken en dan toevoegen aan je favoriete Bouquet.
Dat werkt het makkelijkste...
(Ik heb geen DM600, maar menu is soortgelijk)
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#69752 - 13/06/10 09:07 PM
[Re: BLACKBIRD]
|
Tiepertje
|
bedankt voor tip
ik heb het geprobeerd maar de zender die ik zoek zit er niet bij. wat kan ik nog meer doen ?
gr, t&t
|
|
|
|
#69754 - 13/06/10 09:22 PM
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
TV Polonia FTA Astra 1KR (19.2°E) Frequentie = 10861.75 Horizontaal SR = 22000 FEC 7/8 Maar als je je DreamBox laat zoeken naar kanalen op 19,2 Oost. En de oude kanalen niet overschrijven dan vind je de nieuw gevonden kanalen bij "Nieuwe services". (pijl naar boven/beneden, groene toets, Astra1 19,2E, Nieuwe services)
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#69759 - 13/06/10 10:06 PM
[Re: piet12]
|
Tiepertje
|
hallo piet, sorry dat ik het vraag maar kun je het een beetje opsommen wat je precies bedoeld. ik snap het niet helemaal ik ben een DreamBox leek. door alle opties die de DreamBox heeft ben ik de weg kwijt hierin. gr, t&t
|
|
|
|
#69761 - 13/06/10 10:24 PM
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Het is afhankelijk van je image. Maar het komt er op neer dat je via het menu (knopje). Dan naar systeem (instellingen) Zender zoeken. Alle zenders wissen Nee Laten zoeken op Astra1 19,2E
Als hij klaar is uit het menu gaan. Pijl naar boven of naar beneden drukken. Groene knop drukken (dan krijg je een overzicht van de sats) Zoeken naar Astra1 19,2E (met de pijltjes) Astra1 19,2E Nieuwe services
En daar zou hij bij moeten staan.
Volgende stap kan zijn dat je (als je op TV Polonia staat) de menu knop drukt waarmee je de zender toe kan voegen aan je Bouqett.
|
|
|
|
|
#69826 - 14/06/10 02:51 PM
[Re: piet12]
|
Tiepertje
|
hallo piet
bedankt voor jou reactie.
HET WERKT NOGMAALS BEDANKT
gr, t&t
|
|
|
|
|
| AstonCrypt DUAL cam |  | € 95.00 |
|
|
11014 Members
94 Forums
43888 Topics
135557 Posts
174 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
77 registered (ayoub, byJEFF, atlantic, angilo, BRUUT-DREAM, Bumzel, afred, bck, Daan3224, ccdk, dilo, bever, Bunyip, astrasat, devennen, en meer...),
612
Guests and
28
Spiders online. |
|
|
|
|