#70938 - 24/06/10 02:45 PM
Wat heb ik nu op mijn hals gehaald?
|
Startend lid
Registered: 24/06/10
Loc: nederland
|
Beste allen,
Eind vorig jaar vroeg iemand wat ik graag wou hebben. Nou, veel tijd hab ik niet door mijn werk (lees hobby). Wel had ik thuis een kabel met een ...basisabbonement liggen. Op dat moment was het beeldkwalititeit van verschillende zenders ook nog eens slecht te noemen. Ik had namelijk nog geen digitale ontvanger. Ook totaal geen interesse gehad om me hier in te verdiepen. Kortom, door het slechte analoge beeld (wat trouwens nu weer een stuk beter is) heb ik gezegd: Ik heb dat en dat, maar nog geen ontvanger. Kijk jij maar eens rond, dan zie ik wel wat ik krijg.
Hij vroeg me nog of ik zelf het een en ander wou uitzoeken. Dat leek me geen probleem...
Nu ben ik in het bezit van een DM 800 HD PVR en weet dus dat ik nog wel wat te vragen heb, maar alleen nog niet wat. Ik ga maar eens ergens mee beginnen in te lezen. Ik zou zeggen tot gauw...
Groetjes lol
|
|
|
|
|
|
#70945 - 24/06/10 05:18 PM
Re: Wat heb ik nu op mijn hals gehaald?
[Re: lol]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Hey lol  , welkom op het forum  Je hebt in ieder geval een leuke ontvanger geregeld. Als je er vragen over hebt dan kijk maar eens in de verschillende forums hier. En anders kan je het daar gewoon vragen!
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#70953 - 24/06/10 06:38 PM
[Re: piet12]
|
Registered: 29/07/07
Loc: limburg
|
welkom hier, vraag maar raak als je met problemen zit...
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#70986 - 24/06/10 10:24 PM
|
FreeSat verslaafd
Registered: 18/11/06
|
Ha die lol! Na de kabel is de sat hoe dan ook een verademing!
|
|
|
|
|
#71029 - 25/06/10 01:15 PM
[Re: minplus]
|
Startend lid
Registered: 24/06/10
|
Hoi minplus, Ik ben niet helemaal duidelijk geweest, merk ik. Mijn DM 800 HD PVR is voor de kabel bedoeld. Ik heb me al wat gelezen lukkraak door het forum. Wat me opviel was op een gegeven moment, geloof ik -s en ook nog ergens -c. Op de doos staat ook DM800C HD boven de barcode. Ik hoop dat ik nu volledig ben geweest wat betreft mijn DreamBox. Groetjes, lol ps: Ik heb op de forums rondgekeken,volgens mij zijn er leuke dingen met hem te doen. Misschien moet ik me ook maar op linux orienteren... Kortom LEUK. Bedankt voor jullie welkomsboodschap allemaal!
|
|
|
|
|
|
|
#71053 - 25/06/10 04:18 PM
|
Erelid
FreeSat verslaafd
Registered: 17/05/05
Loc: thuis, op het werk en in de kr...
|
welkom lol  grtz razors
No body is perfect, mine name is "RAZORS" DM8000sstc 500GB HD, 4GB CF, DVD burner Newnigma2 3.3.1 DM500HDs 1TB esata Newnigma2 3.3.1 DM7000s 250GB + 256mb ( nu ff PLI-JADE ) A.C.Ryan Playon!HD2 mini in combinatie met DS211 2x wave t55 dual nlb's 13-19.2-23.5-28.2
|
|
|
|
|
|
#71228 - 27/06/10 10:55 AM
[Re: razors]
|
Global Moderator
Registered: 02/06/04
Loc: nouenof
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Scart adapter |  | € 2.50 |
|
|
10326 Members
95 Forums
39877 Topics
127136 Posts
99 Posts past hours
Max Online: 1813 @ 19/03/2009
|
|
|
101 registered (Bunyip, BRUUT-DREAM, Bumzel, adem68, byJEFF, blink, den beiren, ccdk, angilo, age, alpha1, BLACKBIRD, bobelen1, Cactus Jack, 000000, en meer...),
920
Guests and
32
Spiders online. |
|
|
|
|